Primark in londen

Hee! Voor de mensen die al eens in londen zijn geweest, naar de primark:
Zover ik weet is het daar ook best druk he? Nouja, gigantisch druk lijkt mij…
Dus mijn vraag is, als je in de ochtend gaat (wel op een zaterdag) rond 10/11 uur, is het dan al zo druk? Want ik ga binnenkort naar londen en ga meteen naar de primark en heb niet veel zin in gigantische drukte (:
Alvast bedankt

ps: is het daar nog goedkoper? :astonished:

Het zal er allicht iets minder druk zijn als dat je er 's middags komt ja.
Maar ik zou gewoon zorgen dat je een hemdje onder je kleding aanhebt zodat je niet naar de paskamers ofzo hoeft, als je geen broeken wilt passen inied., want dan heb je er niet zoveel last van aangezien de kassa’s best snel gaan. En ik weet niet of het goedkoper is, ben nog nooit in NL in de primark geweest.

ben er nog nooit geweest hoor (helaas ook niet in nederland :’() hihi maar ik neem aan dat die toch net wat duurder is, want ponden zijn duurder dan euro’s

Nee, de pond staat momenteel héél laag heb ik vandaag gehoord: onder de euro. Ik geloof 96 cent dus alles zal goedkoper zijn. Ik weet niet wanneer je gaat maar de koersen veranderen iedere dag dus als je een geluksdag hebt …

Hmm ik hoop dat het lekker rustig is dan (:
Ik ga 29 oktober, maar denk niet dat er opeens drastisch veel veranderen in de prijs. Maar dan heb je toch juist minder geld, of zijn de prijzen gewoon lager?

Je kunt nu al je geld wisselen in ponden :stuck_out_tongue: Maar het is slimmer om in Engeland zelf te doen. Hier is de koers hoger. In Londen is de primark soort van action/zeeman/wibra van Nederland… Het is niet druk druk maar wel een beetje druk :slightly_smiling_face: Je hoeft niet per see te vroeg de deur uit te gaan :slightly_smiling_face:

je kan ook even kijken want ik denk dat er nog meer primarks (primarken?) zijn in london, aangezien het zoooo’n grote stad is, kan ik me het niet voorstellen dat er maar 1 primark is.
ik denk trouwens dat de koersen alweer gestegen ( of als je heeeel erg geluk hebt gedaald ) zijn tegen de tijd dat jij gaat, hij is namelijk bijna elke dag verschillend
succes en natuurlijk veel plezier!

hij staat nu op 1pomd=1.08euro, dat is relatief laag ( voor de crisis was’ie 1,50 kan je nagaan )

In Oxfordstreet zijn er die ik gezien heb stuk of 5.

Ja ik weet dat er meerdere zijn (:
Ik ben al 1 x in londen geweest maar wist toen nog niks van de primark af dus ben er nooit geweest. Maar we lopen erheen en wij gaan gewoon naar de oxford street, daar weten we de route. Maar misschien is het wel slim om nu alvast wat om te wisselen in ponden (niet alles natuurlijk)
Dankjullie wel, & reacties zijn nog altijd welkom ^^

Oeh die Primark is geweldig (Oxford Street). Echt supergroot!
Ik ben er in mei geweest. Ik was er rond 2/3 uur en toen was het wel druk :stuck_out_tongue:
En het is niet goedkoper want ik weet niet of je wel eens naar Primark in Nederland geweest bent maar op die prijskaartjes staat ook de pond erop dus is hetzelfde ;]
Veel plezier!
Btw; ga ook naar New Look, is ook superleuke winkel :stuck_out_tongue:

Ja ben ook in NL geweest, maar volgens iemand anders op Girlscene zijn de prijzen qua kleren anders in Londen dan er op het kaartje staat :astonished:… Omdat zoiezo elke dag de koers verandert toch…

ik denk dat het slimste is om gewoon in engeland geld op te nemen uit de automaat( dat doe ik altijd, en ik ben er bestwel vaak) het is nu zegmaar goedkoper om bijv kleren enzo daar te kopen, omdat de prijs nog op de verhouding is van 1 pond = 1,50 ( ja engeland was eerst bestwel duur )
dus bijv. eerst kocht je een truitje voor 20 pond, was 30 euro
en nu koop je hetzelfde truitje ook voor 20 pond, maar is het omgerekend nu nog maar 22 euro.
zo werkt het ongeveer snap je (:

Hmm ja, ik denk dat ik het dan maar gewoon in Engeland omwissel (:
Ohzo, goh eindelijk, ik snap t (a)
Dankjewel allemaal!

Als je hier in Nederland ruilt neem je ze de ponden af. & dat verkopen ze duurder aan jou. Als jij in Engeland ponden wilt. Daar hebben ze zat. Ze willen daar juist euro’s hebben om juist weer duurder te verkopen aan een Engelse die naar bijv. Nederland gaat. Dus je kan beter daar je geld in een keer pinnen. Dan heb je ook een budget waar je rekening mee kan houden. Anders is je bank leeg en sta je daar voor een rekje leuke kleren!

& zoals het al gezegd is: New Look is echt een toffe winkel! Debenhams is gewoon mooi om te bekijken! En je mag daar alles testen enzo. Ze maken je op enzo en smeren je van alles aan. Trap er niet snel in. Ik heb daar ook wat dingen van… Thuis gebruik ik het amper. River Island en Next zijn ook je tijd waard!

Veel plezier!

en topshop op oxford circus natuurlijk. dat is echt heaven on earth! wel en beetje prijzig af en toe, maar nu de pond zo laag staat is het niet meer so shocking. en harrods (: en zo kun je nog wel even doorgaan haha…

in londen zijn dngen die 15 euro zijn in nederland allemaal rond de 13 pond ongeveer dus dat is relatief goedkoper dan in nederland aangezien de koers op dit moment nogal laag staat.
toen ik in Londen was stond de koers zo laag dat er allemaal digen over werden verteld in het nieuws enz dus daar had ik echt mazzel mee.

Hmm oke! (:
Maar ik ben pas 14, en heb nog steeds geen pinpas etc.
Vergeten we altijd te regelen, dus ik heb gewoon cashgeld.
Geld het dan nog steeds hetzelfde voor omwisselen etc?
En de next vond ik niks aan, topshop ga ik zeker kijken & river island ook!

Echt!? Ik heb schoenen van Next en kleinigheidjes voor vriendinnen meegenomen die ik bij Next had gekocht en iedereen was er echt blij mee!

Nou ik ben er in parijs & londen in geweest, maar ik vond het zo’n grote rommel en had gewoon geen zin meer om te zoeken :astonished:
Maar hoe zit het nou met cash geld, aangezien ik geen pinpas heb (a)

Daar zijn bepaalde plaatsen waar je kan wisselen. Mja uit de muur halen in een keer is handiger.

Wat ook slim is, is om 2 tasjes (portemonnees) mee te nemen… Je deelt het geld door de helft ofzo en dat stop je in de portemonnee waar je goed bij komt. Dat andere doe je maar ergens goed opbergen in je tas of zak ik weet niet wat je draagt op dat moment. Ik ben toen bestolen van mijn spullen. & daar baalde ik van. Maar uiteindelijk was ik nog een beetje slim geweest om mijn vaak zichtbare portemonnee zo min mogelijk geld in te stoppen. Dat andere had ik nog & daar zaten ook mijn pasjes enzo in.