primark gelsenkirchen iemand geweest?

er staat niks over gelsenkirchen bij het andere topic, en ik wil het snel weten want ik ga er morgen waarschijnlijk heen. weet iemand hoe het daar is?
zelfde artikelen als in nederland?
xxxxxxxxxxxxxxxx
tnx als je er wat over verteld (:

Ik ben er laatst nog geweest.
Dat was me éérste keer.
Het is er best groot en er zitten wel leuke dingen bij. :slightly_smiling_face:

Waarligt dat xD

duitsland ofzoo’ handig als je in het oosten van het land woont

iemand? :blush:

nee nooit geweest, maar ik denk dat je ongeveer hetzelfde kunt verwachten als andere primarks.
zeker heengaan! (:

Ohhh oké nou ik wistal niet waar het lag dus heb ik geen antwoord op je vraag… Upje

Upjee :slightly_smiling_face:

Ik ben er al een keer geweest en ga morgen waarschijnlijk weer. Ik vond het wel een mooie primark en hij ligt echt 100 meter van een parkeergarage vandaan: hartstikke handig! Hij is ook erg makkelijk te vinden. :slightly_smiling_face:
Het is zeker een aanrader!

het is zo moeilijk kiezen want ik weet niet wat ik kan verwachten.
waar zou het sneller uitverkocht zijn?
hoofdorp/gelsenkirchen.

p.s bedankt voor de reacties.

iemandd?

als ik zou moeten kiezen, zou ik gaan voor gelsenkirchen. is hele rustig en opgeruimd(:

het is btw Geilenkirchen

ik wist niet dat die daar was!
ik woon in zuid-limburg dus voor mij is dat echt perfect
ik heb op google het adres al proberen op te zoeken maar ik vind het niet
weet iemand van jullie toevallig het adres van de Primark in Geilenkirchen??

Op de officiele site staat gelsenkirchen. Bovendien is er ook ngo echt een gelsenkorchen in duitsland, zoek maar op op google maps. je krijgt namelijk een adres als je googlet op primark gelsenkirchen. Er is nml ook een geilenkirchen dichtbij mij(sittard), maar daar heb ik nog nooit een primark gezien. Dus volgens mij is eht toch echt gelsenkirchen.

Bahnhofstr. 39-47
45879 Gelsenkirchen, Duitsland

adres gevonden in gelsenkirchen

Er is géén Primark in Geilenkirchen, maar wel in Gelsenkirchen, op het adres dat hier boven staat. Geilenkirchen en Gelsenkirchen zijn twee verschillende Duitse steden die een heel eindje bij elkaar vandaan liggen.

TS, ik ben er nog nooit geweest, dus ik kan je helaas niet verder helpen.

ahhh ok my bad :wink: