Primark Essen

Een paar weken geleden is in Essen een Primark geopend met maar liefst 6 (!) verdiepingen en 14.500 m2 winkeloppervlak. Nu wil ik daar in de vakantie heen gaan (uur rijden vanaf nederlandse grens). Maar nu is mijn vraag; is dit wat? Graag hoor ik ervaringen!

X

Oh tof! Ik heb geen ervaringen met de Primark in Essen. Maar als ik jouw was dan zou ik gewoon gaan!

nou het maakt niet uit welke winkel het is een winkel met 14500 m2 is altijd wat lijkt mij wat haha !

Maar zou er dan meer keuze zijn dan in andere vestigingen of veel van hetzelfde maar dan heel veel maten?

het lijkt me zo vet!

weer een die meer dan een uur rijden is.
SCHIET OP MET DIE PRIMARK IN NIJMEGEN. hihi.

liever een primark in ENSCHEDEEEE (L)

aaaah en in 2012 komt er ook een in Almere yeaaaaaah :grinning:

aaah zet een primark neer in goes ofzoo…

Essen? Nooit van gehoord.

Waarom komt er geen in Breda of Utrecht? Dat zijn ook grote steden D:

Dat is in Duitsland,

en bleeh 2 uur met de auto -.- terwijl ik vlak bij de grens woon.

Essen heeft toch zo’n 600.000 inwoners. En er zit ook een Zara, Monki (!), Starbucks, grote H&M, NewYorker en nog veel meer leuke winkels las ik :slightly_smiling_face:

Als je in omgeving Twente woont is het maar 1 uur en een kwartier :slightly_smiling_face:

Herkenbaar :grinning_face_with_smiling_eyes: Ging het even opzoeken. 2 uur en 2 minuten.

Vanaf mijn woonplaats (Venlo) is het lekker maar 40 minuten :slightly_smiling_face:

jaaa ik kan ook niet wachten !!!

Essen is toch wel wat ver weg, maar gelukkig is een paar weken geleden de Primark in Zaandam geopend, kwartiertje met de trein vanaf mijn huis :heart:________​:heart:

Ik was voor school naar Essen, en daar zeiden mijn uitwisseling studenten dat het de eerste maanden heel druk zou zijn…

Hebben ze bij Primark eigenlijk ook sale? Want anders begint die volgende week toch … ?