Primark en Abercrombie&Fitch in londen

Zitten de Abercrombie & Fitch en de Primark dicht bij elkaar in Londen?
Ik heb de adressen wel gevonden op google maar ik heb alleen niet gevonden of het een beetje bij elkaar in de buurt ligt.

Het is zeker op loop afstand als je lekker aan het shoppen bent, maar echt dicht bij is het niet… primark zit bij metro station marble arch en abercrombie in de buurt van piccadilly circus, abercrombie is trouwens geen aanrader in londen… te duur en te druk heb er van de winter een half uur voor in de rij moeten staan om naar binnen te mogen!

Een halfuur voor de winkel gewacht of bedoel je bij de kassa? Want dat is wel erg lang. Maar ja ik was zoiezo wel van plan om er heen te gaan. Zijn de prijzen dan hetzelfde als op de site?

De prijzen van de abercrombie winkel zijn idd hetzelfde als de site, maar dan in pond, dus veeel duurder! En ik kon makkelijk de winkel in, maar heb van vrienden gehoord dat ze 3 kwartier in de rij stonden… Dus het hangt er heel erg vanaf, de primark vond ik ook geen topper, kleding vond ik niks! haha, maar als je gewoon metrodagkaart koopt is het makkelijk te doen allemaal, als je nog meer wilt weten moet je maar noten ofz.

Oke, ik note je wel even.

Om Binnen te komen! laat staan passen of betalen! je mag daar blij zijn als je MAG betalen nou, daar hou ik niet van… prijzen die in dollars op de site zijn zijn ze in ponden in londen $50 is dus 50 pond! vrij duur als je gaat omrekenen… primark is altijd wel even leuk… maar een aanrader ga 's ochtends hij gaat om 9 uur open en dan is alles nog netjes en niet te druk.

The Abercrombie & Fitch is redelijk afgelegen, je moet hem echt zoeken.
Terwijl de Primark gewoon in het centrum ligt.

Primark ligt helemaal op het einde (of op het begin, valt te zien hoe je het bekijkt :stuck_out_tongue:) van Oxford Street (aan de kant van Hyde Park). Het is gigantisch en je kunt er niet naast kijken.
Als je de metro neemt en uitstapt aan Marble Arch kom je recht voor de Primark uit. Als je dan naar de Abercrombie wil, kun je misschien ook de metro nemen (want het is toch een halfuurtje / driekwartier wandelen). Ik ben alleen vergeten waar je dan precies moet uitstappen, sorry. Dat ga je nog eens moeten opzoeken…

De prijzen zijn duurder. Een dollar staat gelijk aan een pond, bv: $50 = £50
En de pond is natuurlijk duurder dan de dollar…

En toen ik ging heb ik 2u in de file gestaan om de winkel binnen te geraken, daarna nog eens een halfuur aan de paskamers en daarna nog eens een uur aan de kassa.

Als je slim bent, ga je dus 's morgens vroeg (sta er een halfuurtje voor openingstijd), dan hoef je niet lang te wachten aan de paskamers en om de winkel binnen te raken.
& laat je vader/moeder/iemand anders direct in de kassa gaan wachten, ook al heeft die persoon nog niets om te betalen. Dat bespaart veel tijd!

haha zo erg washet bij mij niet…
ik was er op een zaterdag rond een uurtje of 1.
geen rij om de winkel binnen te komen…
wel duur en heel druk in de winkel zelf!
ongeveer 10 minuten moeten wachten bij het afrekenen!
er waren 3 kassa’s open dus dat ging redelijk snel!

Dus als ik een vest van 50 dollar wil kopen hoeveel euro is dat dan?
(ja ben slecht in omrekenen) Of is er een site voor ofzo waar je ponden kan omrekenen naar euro’s?

www.wisselkoersen.nl

Dankje.
De pond is inderdaad duur!