Primark DRUK?

Heeei,

zoals de titel al aan geeft.
Ik ga maandagmorgen (morgen dus) naar de primark en ik wil er eigenlijk meteen zijn zodra de winkel open gaat. Ik heb veel ervaringen van meiden gelezen dat het ongelofelijk druk moest zijn.

Weten jullie misschien of dit ook geld voor een vroege maandag ochtend ?

xoxo

Het is nu vakantie, dus dan is het waarschijnlijk al minder druk. De meeste mensen zijn namelijk weg. Als je er meteen bent zodra de winkel open gaat, dan is het nog niet zo druk. Je merkt naarmate de dag vordert, dat het steeds drukker wordt.

Dat kan wel in het algemene primark topic

oh sorry, daar had ik niet aan gedacht ^^

Het is vakantie, dus het zal minder druk zijn.:dancing_women:

Het is juist drukker in kledingwinkels in de vakantie…

Niks ‘het is vakantie, dus minder druk’: in de vakantie is het juist SUPER druk! Iedereen die wél vrij is gaat shoppen, dus 's middags is het echt helemaal vol in de Primark. Als je 's ochtends vroeg om half 9 voor de stoep staat is het nog lekker, want dan is er nog haast niemand. Vanaf half tien/tien uur begint het meestal wel drukker te worden.

Precies, iedereen heeft vakantie en vrije tijd. Door de weeks werkt iedereen of gaat naar school.

Primark is vanaf 11 uur. ;p

ik ben daar ook wel is geweest als je er om negen uur bent is het prima dan kan je namelijk rustig kijken en passen en dan sta je alleen iets langer voor de kassa maar je hebt zoveel kassa’s dat het niet lang duurt!!

^ Dit dus. Maar de keren dat ik in Zaandam ben geweest was het eigenlijk best wel lekker rustig. Vooral vergeleken met Rotterdam haha. Maar ik ging steeds rond 7 uur 's avonds erheen.

's morgens lukt inderdaad niet op een maandag of nou ja voor een uurtje want hij gaat pas om 11 uur open

Ik had juist het idee, dat het er om 3 uur rustiger was als om een uur of 11!

is de primark morgen pas om 11 uur open?

Ik stond een keer om half 11 voor de primark en er stonden hele rijen mensen te wachten tot hij open ging hoor haha. Maar over het algemeen is het 's ochtends wel rustiger volgens mij.

JA HET IS ER FAAACKING DRUK, maaaar als je misschien heel vroeg gaat niet dat weet ik niet. Maar ik denk dat het er rond de lunch al weer facking druk is…

Vroege maandagochtend gaat sowieso niks worden. Primark opent dan pas om 11 uur :wink:

ik ga ook morgenvroeg

Pff ik ben een x op goede vrijdag geweest,
stond 3 uur in de rij om te passen :confused:

Sorry, aan deze reactie heb je niets…