Primark Dilemma

Hye, ik woon in België & zoals algemeen bekend zit Primark enkel in Luik.
Nou was ik aan het denken dat ik best wel naar Luik of naar R’dam wil reizen met mijn vriendje. :’) Ik heb opgezocht dat van mijn woonplaats naar R’dam het ongeveer 1u reizen is & van Brussel naar Luik ook 1 uur.
En aangezien men mama werkt in Brussel kan ze me in brussel wel afzetten.
Nou is het grote dilemma dat ik niet kan kiezen tussen Rotterdam & Luik !
In het shoppingscentrum van Luik zit je lekker droog & heb je nog andere winkels enzo. Maar in Rotterdam weet ik niet of er leuke winkels in de buurt zijn van Primark? & of Primark van aan het station snel bereikbaar is? & of er mss leuke vintagewinkeltjes in de buurt zijn? plz help me :’)

Ik zou Luik doen, daar is de Primark veel rustiger.

ik vond persoonlijk Luik veel leuker dan R’dam
Luik is veel rustigere winkel, netter en minder chaos. alles lekker bij elkaar. New Look, grote H&M en andere leuke winkels in het centrum zelf.
R’dam, ook wel leuke winkels maar veel drukker en chaotischer.

Hmm allebei leuk, rotterdam centrum is wel leuk om te zien ook, maar dan moet je nog wel met de metro vanaf primark. Ik denk wel dat het ov in belgie goedkoper is, dus dan is luik beter.
Eerlijk gezegd begrijp ik niet zo goed waarom mensen een enorme reis afleggen voor de primark. Ik woon er zelf best dichtbij dus misschien heb ik makkelijk praten, maar ik zag daar laatst echt een hele groep moeders met hun dochters die helemaal uit twente waren gekomen, zo geweldig is primark nou ook weer niet, en het voordeel is er ook al wel af als je het hele land door moet reizen.

de primark ligt wel aan treinstation ‘‘rotterdam alexander’’. ik werk namelijk in het winkelcentrum en er zitten dan ook veel andere leuke winkels hoor !
maar het is niet in het centrum van rotterdam dus niet bizar groot.
als die in luik wel in het centrum zit, zou ik daarheen gaan :wink:.

Ik denk luik! :slightly_smiling_face:

Ik zou naar Luik gaan, lijkt me leuker.

Luik is ook veel crimineler heb ik gehoord.
ze lopen blijkbaar werkelijk in je nek te ademen, zo dicht lopen ze.
& ik denk mss dat Rotterdam ook wel leuker is als uitstap met mijn vriendje…
ja nu klink ik al iets duidelijker, mijn ma heeft me overgehaald…

je hebt helemaal gelijk ivm met dat van die moeders en dat het voordeel er dan van af is. (; maar Primark ziet er heel leuk uit als je bekijkt wat er allemaal voor leuks word gepost in het Primarktopic. en dan wordt het verleidelijk… maar je hebt wel gelijk. (; Er ligt trouwens nog helemaal niks vast, de kans is er ook dat ik beslis niet te gaan. (;

Ik vind juist Rotterdam leuker, daar is het ook zo lekker druk en er zijn veel winkels (centrum van Rotterdam dan he, Primark is bij Alexandrium).

heb net gehoord op het nieuws dat internationaal reizen met de trein 7-9 euro duurder gaat worden vanaf volgende week! dan moet ik al helemaal niet naar R’dam gaan. Want dan betaal ik me blauw xd

Haha ik was daar een keer en toen was er een hele bus (!) met mensen die voor de primark kwamen echt niet normaal, ik woon er zelf ook maar 20min. vanaf dus voor mij is het ‘speciale’ er ook wel 'n beetje af nu.
Maar vanaf rotterdam alexander kan je ook de trein nemen naar r’dam centraal dat is ong. 2 euro, anders heb je een ov chipkaart nodig voor de metro, en volgens mij mag je met de trein nog gewoon met 'n gewoon treinkaartje reizen (:

Maar r’dam zelf is ook leuk naast de primark, sowiezo heb je daar het (overdekte) winkelcentrum alexandrium waar je de h&m zara veromoda new yorker hebt, en in het centrum heb je de newlook, river island, grote h&m, bershka en nog veel meer (:

Pff, ik ben 1 keer in R’dam geweest en dat viel zo tegen, ik ga er nooit meer terug. Ik werd harstikke benauwd in die winkel, zo druk was het, en ze hadden helemaal geen leuke dingen.

Primark in Londen is fantastisch, though, maar daar heb je weinig aan (’:

In jouw geval raad ik Luik aan.

LUik! rotterdam sucks