Primark, boho, aztec, see through + meer!

Ik verkoop een aantal dingen die ik niet (meer) draag. Er is niets vies of kapot. Ik wil best naar België verzenden, maar de (extra) verzendkosten zijn dan voor de koper! Ik heb al eerder succesvol dingen via Girlscene gekocht en verkocht :slightly_smiling_face:

1. High-low skirt (asymmetrische rok) in wijnrood. Ik heb normaal maat XS/S en hij zit bij mij goed in mijn taille. Bij interesse wil ik hem nog wel voor je opmeten! Ik heb hem besteld, maar ik weet hem niet te combineren (hou niet van rood met zwart), daarom probeer ik hem te verkopen. Bieden!
Als het goed is verkocht!

1. Taupekleurig kanten rokje met nude-roze onderrokje. Héél mooi, nooit gedragen omdat hij voor mij toen ik hem kocht eigenlijk iets te groot was, en nu past hij niet meer in mijn garderobe qua stijl. Er zit een ritsje achterin, en het is maat 36. Bieden!

1. See-through shirtje met aztec print van Tally Weijl met mooie heldere kleuren. Heb ik van het voorjaar gekocht, wel wat gedragen maar ziet eruit als nieuw, totaal niet versleten ofzo. Nu ben ik er een beetje op uitgekeken dus probeer ik hem te verkopen! het is maatje 34 maar valt licht oversized (kan alleen met maat 36 denk ik, de stof rekt verder niet, is een soort chiffon). Voor deze ook bieden.

1. Hemelsblauw basic-watervalhemdje. Maat M (was van mijn moeder), maar zij heeft hem nooit gedragen. Ik heb deze in perzikkleur en het stofje is héél fijn (zie de aanfoto )en hij valt ook mooi, de kleur is heel helder. Bieden!

1. Zwart-wit shirtje, de voorkant is licht doorschijnend maar niet zo dat het heel erg opvalt. De voorkant is van een soort glad stofje, en de achterkant en het zakje zijn gewoon van T-shirtstof. Hier hoef ik niet zo veel voor, bied maar!

1. Boho-achtige top van New Yorker met gaatjes. Had ik voor de zomer bij-na verkocht op Girlscene maar toen vond ik het toch zonde, haha. Aangezien ik hem welgeteld 0x heb gedragen mag hij dit keer echt weg! Wees niet bang om te bieden :slightly_smiling_face:

Noten mag altijd, maar laat hier ook even een berichtje achter want dan zie ik het sneller :slightly_smiling_face:

Wil je het laatste topje ruilen?

Ik denk het niet, tenzij je toevallig iets hebt waar ik echt naar op zoek ben. Wat is je topic?
Edit: Ik heb je topic gevonden, maar ik zie niets voor mij erbij!

Succes! (:

Dankjewel :slightly_smiling_face:

Ruil je die laatste twee dingetjes?
http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/nieuw-verkooptopic-sieraden-kleding.-ik-ruil-253108.msg12987785.html#msg12987785

En zo niet, note me dan eventjes :slightly_smiling_face:

Jammer hoeveel vraag je ervoor incl?

Heb jullie allebei genote!

Succes!

1. High-low skirt (asymmetrische rok) in wijnrood

Ruilen? Note me!
http://forum.girlscene.nl/forum/all./verkoop/abercrombiefitch-forever21-jurkjes-schoenen-en-meer-249983.0.html

Succes :upside_down_face:
Upje terug is welkom

Dankjulliewel :slightly_smiling_face: En animalforever ik zal even kijken en dan note ik je!

Hoeveel wil je voor de laatste top?

Ik note je Chiorelle!

Nieuwe items erbij :slightly_smiling_face:

Uhup. Ik heb al meerdere geïnteresseerden :slightly_smiling_face:

1. Zwart-wit shirtje, de voorkant is licht doorschijnend maar niet zo dat het heel erg opvalt. De voorkant is van een soort glad stofje, en de achterkant en het zakje zijn gewoon van T-shirtstof. Hier hoef ik niet zo veel voor, bied maar! [color=rgb(51, 51, 51)]
    [font=Helvetica Neue]

^ruil je die ook? :slightly_smiling_face:

De eerste is prachtig maar jammer genoeg niet mn maart, huilie

Excution ik note je!

het laatste topje, en het blauwe topje, ruilen?
http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/boeken-kleding-sieraden-en-meer-spotprijsjes-254368.0.html
zo niet wat vraag je ervoor? incl.
note me :slightly_smiling_face: