Primark bikini's ?

Ik ga binnenkort naar de PRIMARK!!! :grin:
Ik ben eigelijk nog nooit geweest… haha

Mijn vraag is of daar ook bikini’s te koop zijn, omdat ik er nog een nodig heb!
…en als ze er zijn… zijn ze ook duur? is de kwaliteit een beetje goed? veel keus?

Xx

Ja ze hebben er heel veel bikini’s!
Ik heb er pas 2 gekocht, voor samen 8 euro maar de meeste bikini’s waren wel duurder.
Ik weet niet of de kwaliteit goed is want ik heb er nog niet mee gezwommen, maar ik vind ze er wel gewoon goed uit zien… :slightly_smiling_face:

kan niet wachtennn!!!

Ik heb een Primark bikini van vorig jaar,
opzich niets mis mee, maar ik vind de stof wel erg dun,
het is niet zo dat de kwaliteit slecht is ofzo, maar doordat de stof zo dun was droeg ik 'm eigenlijk bijna nooit dus ik weet niet of het daar aan ligt zeg maar :sunglasses:

Veel plezier bij de Primark in ieder geval!

:heart:

Ze hebben er echt heeeeeeeeeeeeel veel bikini’s, maar het vaak wel even zoeken naar de maat…
Maar volgens mij is de kwaliteit gewoon zoals de rest van de kleding van Primark. Ik vind die best goed, als je nagaat hoe goedkoop het is.
Ik ga misschien vandaag haha.
Veel plezier!

Ja primark heeft bikini’s
en de kwaliteit tja…
Ik heb 1 primark bikini die heb ik de hele vakantie gedragen die is zo leuk en kwaliteit is oke, maar had ook is een primark bikini die durfde ik geen eens aan, omdat ik dacht dat die uit elkaar viel
en ze zijn echt goedkoop

ik heb laatst echt een hele leuke bikini gekocht bij de primark, hij was geloof ik 9 euro!
ik heb er wel nog niet mee gezwommen, dus ik weet niet hoe de kwaliteit is maar hij ziet er wel goed uit, de stof ziet er niet dun uit ofzo.

Ik had vorig jaar een bikini van de primark, maar hij was best dun en het clipje op de rug vloog steeds open, zodat ik daar bedat in mijn nakie stond.
Hij was heel goedkoop, denk 6 euro ofzo?

ik heb ook een bikini van de primark, en ik moet zeggen, ik vind hem fan-tas-tisch! hij zit heerlijk en hij was echt verschrikkelijk goedkoop. qua kwaliteit vond ik het ook niet slecht, hij is gewoon de hele vakantie heel gebleven!

Klinkt goed allemaal!! even zoeken naar de maat, maar dan heb je ook wat denk ik :grinning: