Primark bikini en witte-mouwloze-doorschijnende blous!

laatst ben ik een keer naar de primark in zaandam geweest, het was er zo druk dat ik mn kleren daar niet heb gepast en ik ze gewoon mee heb genomen en ook bikini’s. thuis bleek dat 1 bikini mij te groot was, dat vond ik wel heel jammer want dat was de bikini die ik het liefst wou…
het is deze bikini maar dan in het roze en in maat 38

http://i45.tinypic.com/350mgyd.jpg

mijn vraag is dus: Is er iemand die deze bikini van mij wil kopen? hij is nog nooit gedragen omdat hij me dus te groot is en ik hem alleen heb aangepast.

Nu nog iets!
Eergisteren ben ik weer naar de primark in zaandam geweest. ik was opzoek naar zo’n mouwloos wit doorschijnend blousje. toen ik hem had gevonden had ik hem snel even over mijn kleren aangepast… ik dacht toen al dat hij heel groot zat, ik vond het al een beetje vreemd maar ik heb hem toch meegenomen…
maar wat bleek thuis, ik deed hem thuis nog even een keer aan en zag dat hij wel héél groot was. bleek dat ik dus een maat 46 heb meegenomen in plaats van 36! beetje heel erg dom… maar is er misschien ook iemand die deze van mij wil overkopen? + Wil je een foto zien, zeg het dan even dan maak ik er even 1!

sorry voor het lange bericht ik hoop dat iemand deze 2 dingen van me wil overkopen want ik heb er nu zelf niks aan!

je moet van alle artikelen even een eigen foto maken !
zo bewijs je dat je de kleding stukken ook echt in huis hebt.

oke, zal ik even doen! de bikini ligt nog bij een vriendin want die wou em even passen maar hij was haar dus ook te groot, van het blousje maak ik sowieso wel even een foto vandaag en dan komt de bikini er morgen ofzo wel op!

Wauw hij is leuk, maar mij te groot. Succes!

dankje! :slightly_smiling_face:

als het goed is komen morgen de fotos erop want moet ff wachten op de bikini :stuck_out_tongue: