primaire, secundaire, tertiaire, complementaire kleuren? HELP

Ik moet dit kunstwerk dus analyseren maar loop helemaal vast bij de kleuren. Ik moet het dus hebben over primaire, secundaire, tertiaire, complementaire kleuren. Ik kan dan wel zien dat het blauw & rood primaire kleuren zijn maar is er iemand die me hier misschien meer mee kan helpen?

Hulp word enorm gewaardeerd! :upside_down_face: :upside_down_face:

Alvast heel erg bedankt toppers.

goooogle :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

in ieder geval zijn wit en zwart geen kleuren

Nee inderdaad haha zover kom ik dan weer wel :stuck_out_tongue: maar het gaat specifiek over dit werk, en google wil niet echt meehelpen vandaar dat ik het jullie vraag.

Wij gaan niet je huiswerk maken.

Dat vraag ik ook zeker niet, anders had ik gelijk het hele document gedumpt. Ik vind dit gewoon iets moeilijker en laat zien dat ik het geprobeerd heb. Ik zeg nu dat ik vast loop en daar hulp bij nodig heb.

Als je google gebruikt om die soorten kleuren te achterhalen, kun je dat daarna toepassen op je huiswerk.

http://lmgtfy.com/?q=primaire+kleuren

Nou net zoals wat voldemort zegt kan je dit erg makkelijk op google vinden en dan toepassen op je huiswerk. Zo moeilijk lijkt het me niet om op te zoeken wat secundaire kleuren zijn toch?

Het is inderdaad niet de bedoeling dat je hulp krijgt met je huiswerk, dus slotje.