Prikpil

Heee,

als je je eerste prikpil zet heb je als je de eerste dag (of laatste dag?) van je ongesteld zijn minder kans op zwangerschap (minder dan 1% kans). Maar ik heb hem 2 weken nadat ik ongesteld was voor de eerste keer geprikt. Nu heb ik dus bijna 2 weken nadat ik die prik heb gezet seks gehad zonder condoom, kan ik nou zwanger zijn? Maak ik me nou zorgen om niks of kan ik het ergste verwachten? Hoop dat jullie me kunnen helpen :slightly_smiling_face:

Je hebt de prik gehad dus je kan volgens mij niet zwanger zijn! Maar ik zou wel uitkijken voor soa’s, is je vriend (of bedpartner) gecontroleerd op soa’s?

En als je het echt zeker wilt weten kan je bij de apotheek vast ook wel een bijsluiter van de pil krijgen of het aan je dokter vragen :wink:

Jaaaa mijn vriend is gecontroleerd :slightly_smiling_face:. Alleen ik weet niet hoelang het duurt totdat die pil is ingewerkt aangezien ik hem niet op de eerste dag had gezet. Ik heb al in de bijsluiter gekeken maar er stond niets in

Er is hier een heel mooi sticky, in dezelfde categorie nog wel, en daar mag je dit plaatsen.
http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.5725.html