prikkende pijn (iemand miss vlug antwoord

Dit is best wel een taboe in mijn familie, maar ik heb sinds vandaag een prikkende pijn bij mn vagina. Ik heb hem schoongemaakt en nu gaat het wel iets beter. Het is een beetje rood. Ik wil echt niet naar de dokter of met mn ouders bespreken.
Hoe kan ik het weg krijgen?
Ik ga morgen ook zwemmen (waar ik echt geen zin in heb want mn bikini is te klein en ik ben te dik en mijn vriendinnen dun) kan dit kwaad?, vanavond ga ik logeren dus als iemand vlug antwoord kan geven zou ik dat heel erg waarderen :slightly_smiling_face:
alvast bedankt

Als je het hebt schoongemaakt, toch hopelijk niet met zeep ofz?

ik zou toch eens bespreken met een dokter of je ouders, hier kan misschien een zalfje aan te pas moeten komen ofz maar daar moet je eerst advies voor vragen.

Zwemmen zou geen probleem moeten zijn.

Misschien is het en infectie, ik heb dat ook gehad. En mijn moeder heeft dan vaginale zeep gaan halen, sindsdien geen last meer.

Ga naar de kruidvat en koop dit https://www.kruidvat.nl/canesten-gyno-creme/p/2545278

krijg je alleen mee als je 16 bent, ben je nog geen 16, dan toch maar even naar de dokter. :wink:

Binnenkant of buitenkant? Ik zou het gewoon even laten rusten en alleen met water schoonmaken. En koop een nieuwe bikini als hij te klein is.

Ik denk een schimmelinfectie. Kan ook veroorzaakt worden door stress. (Misschien stress voor het zwemmen?)

Als het alleen rood is kan het ook gewoon een vaginale infectie zijn.
Ik zou niet zomaar dat canesten gyno gebruiken, dit is nogal troep ook eigenlijk en zomaar als je niet zeker weet wat het is lijkt me niet slim.

Heb je je geschoren? Want dan kan het ook daaraan liggen. Ik heb ook wel eens dat er per ongelijk met het douchen doucheschuim tussen gekomen is, dan prikt het ook even, dan is het een kwestie van eraf blijven en met water spoelen.
En gebruik vooral geen zeep of andere schoonmaakmiddelen ook al staat erop dat het voor je vagina geschikt is. Met water wassen is genoeg.

idd! Ga eerst maar gewoon naar de huisarts, is het beste wat je kan doen.