Prikkende, jeukende, brandende pijn in bij vagina en anus..

Sorry, het is echt een beschamende titel, maar ik heb 's nachts verschrikkelijke jeuk bij m’n vagina en anus… :blush: Ik kan dan gewoon niet slapen v/d jeuk, en overdag heb ik er geen last van, weet iemand wat dit is? Heeft dit met je eerste menstruatie te maken? (Ben nog niet ongesteld).

Hmm, even langs de dokter denk ik… Lijkt me niet dat iedereen dit heeft voor zijn eerste menstruatie.

misschien zonder onderbroek slapen dan irriteert het minder, er niet aanzitten niet scheren…

Slaap je met een string? dat kan natuurlijk ook irriteren :slightly_smiling_face:
en ehm voor de rest zou ik het niet weten, bepaald ondergoed gedragen waar je niet tegen kan? (dus niet tegen de stof waarvan het gemaakt is)

Nee ik slaap niet met een string, ik denk niet dat het iets te maken heeft met dingen er om heen, ik denk eerlijk gezegd dat het echt in m’n vagina enzo is… Maar toch bedankt. :slightly_smiling_face:

Dokter.

ik had ooit zoiets, maar t ging vanzelf weg
had misschien beter naar de dokter kunnen gaan want ik weet nog altijd niet waar t van kwam

heb je al sex gehad?

douche je met zeep?
kan zijn dat je je vagina niet goed wast
of er is zeep erop gekomen, die je niet goed heb afgespoeld ofso

er bestaat toch ook zoiets al schaamluizen?

dokter!

Oké, wellicht klinkt dit heel vies en alles,
maar:
Grote kans dat je last hebt van wormen:
parasitaire wormpjes in je darmen waarvan 's nachts de vrouwtjes actief worden en rond je anus allemaal eitjes gaan leggen. Omdat die wormpjes zo aan het ‘rondhuppelen’ zijn jeukt het als de malle. Soms kan je gewoon niet in slaap komen en je wordt gek. soms gaan die wormpjes ook via de anus naar je vagina, maar daar kunnen ze zich niet verder voortplanten. Maargoed dat geeft wel jeuk.

In geval A, kijk als je hebt gepoept op het toilet even je drol na. Zie je wurmende witte wormpjes in je poep rondzwemmen, dan koop je mebendazoltabletjes bij de kruidvat oid. en je bent er in no-time vanaf.

Ook kan het zijn dat je last hebt van een vaginale schimmel of bacterie,
maar dit zou de hele dag moeten jeuken, maar ook dan kan je gek worden van de pijn. Is je afscheiding anders dan anders of krijg je rare gele zooi in je onderbroek,
ga dan even langs de dokter!

trouwens die wormpjes zijn verder niet gevaarlijk, vooral irritant (zoek maar op internet: aarsmaden)

Succes xD

wat vervelend!
ik weet niet wat het is
heb wel eens van schimmelinfectie gehoord. maarja
ik zal maar langs de dokter gaan hihi

Bedankt voor je bericht, ik dacht hier vanochtend ook aan. Ik heb hier vroeger ook ontzettend veel last van gehad… Wel 5x ofzo, en vandaar hebben we nog steeds van die speciale pilletjes in huis liggen. Maar ik zal inderdaad even kijken, kan je hier ook diarree door krijgen of is dat iets anders? :flushed:

^eusj dat had mijn broertje ook een paar keer
eet je veel pindakaas?
daarvan kan het ook komen.

Ik denk ook dat je wormpjes hebt…

Jezus, ga toch gewoon naar de dokter.

Voor wormen hoef je niet naar de dokter, de pilletjes daarvoor kun je ook zonder recept halen. Als je vieze witte spaghetti in je ontlasting ziet is het al overduidelijk dat je ze hebt.

Ik heb geen honger meer na die laatste reactie.

Ik zou maar naar de dokter gaan als ik jou was. klinkt als een infectie.