Prik leren drinken

a

Misschien eerst iets wat ‘sprankelend’ is, en als je daar aan gewend bent misschien rustig dranken met koolzuur opbouwen.

Je hoeft toch niet perse prik te drinken? Je kiest toch gewoon iets wat je lekker vind? I don’t get it! Ik lust ook geen cola dus ik drink het gewoon niet.

Ik heb dat met thee en koffie. Ik lust geen thee en geen koffie, bij verjaardagen krijg je in het begin juist alleen maar thee en koffie aangeboden en loop ik water te drinken. En iedereen vind het super raar dat ik beide niet lust :’) Ik ga me echt niet aanpassen of mezelf dwingen het te leren dwingen, er zijn genoeg alternatieven.
Volgens mij zit in Sisi weinig prik?

bepaalde smaken dubbel fris hebben 1% koolzuur ofzo en daar zit dan echt super weinig prik op
of je lengt bijvoorbeeld cola aan met een beetje water(niet te veel), persoonlijk vind ik dat lekkerder, dus ik doe het bijna altijd

Misschien beginnen met Spa Groen? Daar zit niet zoveel in :’)

Of gewoon De prik er uit schudden, dan proef je het nog maar een beetje…

a

a

Ik lust ook geen prik, maar ik laat het er gewoon bij.
Ik vind water & thee prima.

Haha, je klinkt precies als mij! Ik dronk tot m’n 13e of zo ook alleen maar water, fristi en appelsap omdat ik geen prik luste!

Ik weet niet hoe het kwam dat ik opeens prik luste, ging gewoon vanzelf. Omdat er dan nooit ergens iets zonder prik was, moest ik het wel drinken.
Volgens een vriendin van mij zit er in dubbelfris heel weinig prik (ik merk het zelf nooit), misschien moet je dat is proberen.

a

In cola light zit gewoon evenveel prik als in normale cola.
Die tips hierboven kun je proberen, of de fles een paar uur open laten staan zodat de prik er een beetje vanaf gaat.
Succes!

a

a

Evenveel als de normale denk ik maar ik vind light een vieze nasmaak hebben.

Je kan van die kleine flesjes kopen zodat je gewoon een paar keer kan schudden zodat de prik er wat af is en zodat je familie ook niet met prikloze cola zit. Vind ik zelf altijd lekker XD

^Inderdaad, koop om te proberen zo’n klein flesje voor jezelf. Schud ermee of laat open staan tot dat je vind dat de prik er genoeg af is :]

a

Ach, het is toch fijn dat je geen prik lust. Is alleen maar slecht voor je gebit en vaak ook nog voor je gezondheid.

Ja inderdaad, ik ben er daarom dan ook blij mee dat ik het niet lust.