Prijzen Ny uggs/nikes

Ik ga naar amerika toen naar Ny Los angelas Las vegas enzo
en ik krijg 500 euro mee en ik vroeg me zo af heoveel de gewone uggs chestnut en de gemiddelde prijs van leuke nikes is :slightly_smiling_face:

uggs.com?
en dan gewoon United States klikken en even de uggs zoeken die je wilt en dan krijg je prijzen in dollars, dan zoek je via google en site die dollars omrekend naar euro’s en daar is je antwoord :ok_woman:

Dat verschilt, ik heb 2 jaar geleden nikes uit amerika gehaald voor 65 dollar. Maar ik heb ook nikes van 100 dollar. Ligt eraan of ze in de uitverkoop zijn of niet.
En van uggs verschilt ook per model. Mijn nicht heeft voor 120 dollar uggs gehaald.

ik was ook naar amerika vorig jaar. mijn uggs waren 120 dollar. verder heb ik ook nog 4 paar nikes gekocht. de goedkoopste waren 40 dollar volgens mij en mn duurste 75. En je moet echt bij de outlets kijken, want daar zijn gewoon de zelfde schoenen als de gewone winkels alleen goedkoper. en in NL zijn die schoenen nog niet eens te krijgen. have fun!

ojaa en ik had 700 dollar zakgeld mee en het was allemaal opgegaan :grinning:

Haha mijn 500 euro zal ook tot de laatste cent opgaan:P

Uggs Long = 150 dollar
Trouwens in NY staat er altijd een rij voor de uggs store.
in San Francisco hebben ze ook een uggsstore.
Iets achter de hoofdstraat in een winkelcentrum [bij macy’s]

ik ga ze daar deze zomer ook halen.

Oja nordstorm, kitson enz verkopen ook uggs :wink:

wie gaat er nu nou nog uggs halen… sorry hoor, maar wees even origineel.

Super bedankt :grinning:

en @ hierboven als ik ze leuk vind koop ik ze toch kan mij t wat schelen wat andere der van denken ik vind ze leuk :slightly_smiling_face: en volgens mij ben ik niet de enige
en dat kan je ook van all stars zeggen die ik “toevallig” op je profiel zag staan

doe even normaal achterlijk mens.
als dat meisje uggs wilt, wie ben jij nou om haar daarover te beoordelen…

Ik ga deze winter ook wéér uggs halen, me uggs van dit jaar zijn stuk, en ze kunnen dus niet gemaakt worden :’(. Veel plezier in de USA!

Dankjeweel :grinning:
zelf vind ik uggs ook best wel tijdloos t kan altijd wel

Aah soo leuk dat je gaat :slightly_smiling_face:
persoonlijk zou ik geen UGGS gaan halen in US nja ik denk dat je het aan andere leukere dingen in VS kan uitgeven mjá u keuze.
have fun there :grinning:

$180 voor hoge Uggs. Ik heb meteen 2 paar gekocht in NY! &in San Fran waren ze even duur afgelopen zomervakantie, dus ik denk nog steeds zoiets :]

Ik vind ugss zo spuuglelijk.
Maar hier heb je niks aan dus upje!

100 volgens mij, iig rond de 100 euro zijn de middelhoge

wat boeit dat nou

Nou gelijk heeft ze. De halve wereld loopt op die dingen, nou leuk hoor.

Ik, koop elk jaar nieuwe zeikerd.

dus als iemand het leuk vind mag die het toch dragen? Iederen zijn eigen mening en als zij uggs wilt halen hoefje niet zo stom te doen. Sommige mensen hebben smaak en sommige niet tjatja

scheit dat iedereen ze draagt. juist beter want dan zijn ‘wij’ (de uggs-haters) nog lekka origineeeel! haha ik draag ook het meest mijn lage zwarte allstars, hoe origineel ja :grinning: