Prijs te winnen ?

Heej , ik heb al een paar keer de opmerking gekregen op deze foto of ik hier geen prijs mee zou kunnen winnen … Nou ik zou het zelf niet weten , en als ik het dan zou doen … Waar zou ik me dan kunnen inschrijven ? Nu ja … even julie mening gevraagt :grin: Wat vinden julie van deze foto ?

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs226.snc1/7330_1257936129084_1250044922_30756369_2138019_n.jpg

Sptijtig genoeg is mijn hondje 4 maanden geleden gestorven :frowning_face:

ik vind het een mooie foto!
jammer genoeg kan ik je niet verder helpen, want ik heb er zelf geen verstand van :stuck_out_tongue: wat een mooi hondje zeg! :grinning:

De foto is mooi, maar een wedstrijd weet ik niet ?
Want het idee is superleuk, maar er zitten wel wat puntjes van kritiek.
Ik zeg niet dat mijn foto’s perfect zijn maar een wedstrijd, dan moet je wel van heel goede huizen komen denk ik ?
Maar wie ben ik , ik heb er geen verstand van…

ik vind m prachtig <3

Ik vind echt dat het helemaal klopt wat je zegt (: maar ja … kwou gewoon julie mening een beetje weten … want ik krijg hier altijd de opmerking om mee te doen aan een wedstrijd … maar dankje voor je mening :grin: x

hahaha ik vind m echt leuk!

Ik vind hem wel leuk!

Ja de foto is ‘wel leuk’, maar niet ‘geweldig’.

echt leuk!

wat mooi!

Ohh, gaaf haha^^

Hij is leuk opgezet maar er zitten ook dingetjes van kritiek in en of je er nou een wedstrijd mee gaat winnen. Je kunt het natuurlijk altijd gewoon proberen.

wouw O.O

Haha dankje allemaal :slightly_smiling_face:

ik vind het beeld heel leuk, maar hij is niet van hele goede kwaliteit, dat is jammer. hij is niet helemaal scherp, snap je? het idee is wel superlief!