Prijs Tandverbreding

Hoi iedereen !

Ik wou even vragen of iemand hier al een tand verbreding heeft gehad?
Geen reacties met vraag het aan je tandarts
Ik zou een gemiddelde willen maken :stuck_out_tongue:
En had je er last van ?
DANKJE ! :grinning:

Tandverbreding? Daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Upje dus :wink:

tandverbreding: als je redelijk kleine tanden hebt en een spleetje tussen je tanden hebt (ookal heb je een beugel gehad) met hetzelfde waar ze gaatjes opvullen zetten ze dat langs je tanden waardoor je tand breder wordt

Je bedoelt facings? Ja, ik heb er 7. Voor mij was het gratis, omdat ik jonger dan 18 was. Ik kon kiezen uit drie verschillende soorten, en degene die gratis was gaat ook het minst lang mee, een jaar of 5 dacht ik. De andere prijzen weet ik niet precies meer, maar volgens mij waren dat prijzen die rond de 50/100 euro waren per stuk. De tandarts kan je hier wel over voorlichten en je een folder erover meegeven. Succes ^^

Ik heb tanden laten opvullen zegmaar, je hebt er geen last van alleen je hebt wel eerder kans dat er een stukje afbreekt of iets. Bij mij werd het vergoed omdat ik tanden mis.

Geen ervaring.

er is ooit een hoekje van mโ€™n voortand afgebroken. Dat hebben ze met nep spul (ik denk facings) er weer aan gezet, en nu zie je er niets van. Dat was ook gratis. En het kon zelfs zonder verdoving. Geen enkele pijn.

Heb ik ook gedaan, op het begin denk je echt van blijf ik dit mijn hele leven voelen:O maar later merk je er niks meer van. En de behandeling zelf doet geen pijn:)

Hmm, dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb wel ooit eens een soort neptand over een hoektand gekregen, het was namelijk een kegeltand. Dat was gratis, nouja het zal wel zijn vergoed. In het begin voelde het raar anders omdat er iets anders in je mond is maar na een tijdje merk je het niet meer.

Ik heb het eergisteren gehad, omdat ik te kleine hoektanden had. Ik zie het verschil niet eens tussen de echte tand en het stukje dat er is aangeplakt. Het is alleen heel erg wennen dat er oppeens tand op die plek zit. als je begrijpt wat ik bedoel :โ€™โ€™) het eraan plakken doet geen zeer, maar ze zitten wel af en toe tegen je tandvlees aan dus dat gaat irriteren. maar het doet opzich geen pijn. voor mij is het ook nog gratis omdat ik nog geen 18 ben.

Als je dat zelf moet betalen zijn facings echt keiduur!