Prijs Canon EOS D1000 Mediamarkt.

Hey meiden,

Ik ben al een tijd aan het sparen voor de Canon EOS d1000. En nu is er dus een actie bij de mediamarkt waarbij je de btw niet hoeft te betalen! Maar nu is dus het probleem. Ik weet niet wat de camera normaal kost bij de mediamarkt, dus kan ook de korting niet berekenen.

De mediamarkt heb ik al enkele keren gebelt, maar na 10 minuten aan de lijn te hebben gehangen met een irritant muziekje, heb ik dat ook maar opgegeven.

Is er iemand die de prijs weet van de Canon EOS d1000 met de standaartlens, bij de mediamarkt?

Ik heb geen idee wat de prijs is, maar je moet opletten dat de mediamarkt haar prijzen niet even snel heeft verhoogd bij deze actie

mooie camera!
maar helaas kan ik je niet helpen
up!

De actie is dus dat je geen btw hoeft te betalen? Dan zou je het toch zo kunnen uitrekenen? Aangezien over een camera waarschijnlijk 19% btw wordt gevraagd, gewoon 1,19 x de prijs die de mediamarkt nu aan biedt :wink:

^^ ik wil niet onaardig doen maar volgens mij bedoeld ze dat ze niet weet welke prijs mediamarkt zonder btw aftrek telt, oh en als je de prijs van mediamarkt x1,19 doet is ie juist duurder ipv goedkoper, normale prijs is namelijk 119% en je moet naar 100% 't is maar een tip :wink:

maar on topic, misschien staat het op de site? of is het al gelukt?

die is 449 euro :wink:

Ik heb het al eerder gezegd maar bij de mediamarkt is die 350 of 355.

Het is overigens de 1000D niet de D1000. Nikon gebruikt de D voor het getal. Niet dat het veel uitmaakt maar toch.