Priincess__x

Haaaay! ;]
Ik heet Manizja, en m’n nickname hier is Priincess__x. Ik word ook wel vaak Manizz genoemd of Manizzhoofd of iets dergelijks. xD Ik zit hier al een tijdje, maar ik kom er nu pas achter dat er ook een board is om jezelf te voorstellen. [a] Maar goed, ik ben 12 jaar. Donker haar, bruine ogen. Ik woon in een leuk dorpje in Noord-Brabant. ;] Ik zit in de brugklas van het VWO, gymnasium. Ja, brugwup… -,- Ik heb een irritante klas waar alle leraren eerst wel over hadden geklaagd, maar nu is het minder gelukkig, en ik heb m’n vriendinnetjes altijd nog. xD Meestal ben ik best wel vrolijk, melig en hyper. xD Maar als ik in een dipje zit snauw ik iedereen af en snapt niemand iets van me. Maar ehm, dat had een naam… Oja, pubertijd! (!@#%@#$^) Soms ben ik wel een geval apart, maar ja. ^^ Deal with it. Je kunt me geen modepopje noemen eigenlijk. Qua kleding is het niet zo dat ik in joggingpak naar school ga iedere dag en dat de hele week aanhoud, maar erg special kleding heb ik niet, maar meestal interesseert mij dat ook niet veel. [a] Maar toch ben ik al tijden trouwe lid van Girlscene, al vanaf Minettes eigenlijk. <3 Computer is één van hobby’s. xD Verder houd ik van lezen, tekenen, schrijven (ja, daarom dit o zo lange verhaal xD), basketballen en dromen. xD Nouja, shoppen ook! ;] Behalve als ik helemaal niks leuks kan vinden en met lege handen naar huis ga, maar ik ben nogal kritisch. >.> Oja, muziek, daar houd ik ook van! ;] Eigenlijk alle muziek vind ik wel leuk… Maar het meest rock en punk. <3 Maar ik luister ook heel vaak naar pop, R&B, rap, rustige liedjes en zelfs jumpstyle en hardcore kunnen wel stoer klinken. xD
Maar goed, dit verhaal is al zo enorm lang en niet zo heel interessant, dus stop ik er maar weer mee. xD
Ciau, see you ever. ^^

Welkom :slightly_smiling_face:

Welkom :wink:

welkomm… we hebbe bijna dezelfde nickname :wink: haha