preuts???

heej
heel veel mense zege dat ik preuts bn, daar kan ik egt niet tegen!
ik heb nu met een hele lieve jonge! en die wil me helpen om meer te durfe lama zegge*(op het gebied van zoene en zoo)
maar ik bn nu bang dat hij het uitmaakt omdat ik nog bijna niks verander…
heeft iemand tips om mij minder preuts te make!!!
dankjee! xx

Wil je verder dan zoenen gaan dan? Want als je dat niet wilt moet je het gewoon niet doen. Ik denk dat het wel komt nadat je een tijdje met die jongen hebt. Gewoon rustig aandoen.

Als je ergens nog niet klaar voor bent dan ben je er gewoon niet klaar voor. Boeiend of mensen je dan preuts vinden. En als je vriendje het uitmaakt omdat je dingen niet zo snel doet dan verdient hij je niet.

En als je verlegen bent dan moet je het gewoon vertellen en misschien kan hij je er dan mee helpen je mee rop je gemak te laten voelen.

Helemaal mee eens. En geef jezelf de tijd, als hij echt van je houdt, geeft hij je alle tijd die je nodig hebt.

als ie 't zou uitmaken omdat je preuts ben dan zou ie wel heel sneu zijn!
gewoon alleen doen als het bij jou goed voelt

okeej ja… super bedankt!! maar wten jullie ook hoe je minder verlegen kan worden dan/???xjes

ik zeg altijd, beter preuts dan een of andere slet.
maar alles komt op zen tijd, zodra je er klaar voor bentgebeurt het toch wel. En zoals al is gezegd, niks tegen je zin/principes ingaan doen voor een jongen!

en om over verlegenheid heen te komen heeft ook zen tijd nodig. Maar dat gaat allemaal van zelf, je moet je zowieso wel op zen gemak voelen bij hem en dan gaat egt alles vanzelf, niks gaan forceren dat werkt absoluut niet.

hee, wat maakt het uit je moet gewoon doen wat geod voelt .
en je bent 13 dan hoeft toch nog niet alles zo snel te gaan :stuck_out_tongue: toen ik dertien was had ik nog geen eens gezoend

heej maaar xdebx… het gaat ook over zoene;)
duss jah… njah en bedankt! het isso
better preuts dan een slet!!! dankje iedereen!!!

waarom zou je minder preuts worden?
ik vind dat veel te veel meisjes juist veel te ver gaan en veel te snel!
x

Als jij niet verder wilt als zoenen en hij kan dat niet accepteren dan maakt hij het toch lekker uit? Dan ben jij veel beter af zonder hem! Er zijn nog heel veel lieve jongens in nederland.

Meis, je bent 13! Kom op zeg! Je laat iemand je toch niet ‘‘helpen’’ om verder te durfen gaan? Als jij niet wilt, wil jij niet, punt uit! Je bent nog zo jong, wat verwachten mensen nou helemaal van je, dat je maar gelijk met ze het bed in duikt ofzo?:S Echt, doe alles gewoon in jouw eigen tempo en als iemand daar problemen mee heeft is ie je niet eens waard! En er is niets mis met een beetje preuts zijn, wees zuinig op jezelf.

je haalt me de woorden uit de mond…!
niet willen = niet doen, je heb niet voor niets het woordje nee geleerd toen je klein was :wink:

hallo, 13 en preuts? wordt asjeblief geen sletje en show them some style girl