Pretty little liars

Hey, ik heb dus sinds kort netflix, en ik ben nu echt allemaal films enzo aan het kijken, helemaal top. Maar ik zit er aan te denken om een serie te gaan kijken, mn vriendinnen raden me aan om pretty little lairs te kijken, maar ik zag dat er 5 seizoenen zijn, en ik heb echt geen zin/tijd om dat alles te kijken. Kan ik ook het laatste seizoen beginnen te kijken? Of snap ik er dan helemaal niks van?
Xxx

Er is een PLL- topic. En eigenlijk hoop ik dat je niet heel erg serieus bent met je vraag, want geen enkele serie kun je volgen na 5 seizoenen zonder alles terug te zien :grinning_face_with_smiling_eyes: Pll met al z’n mindfucks en ingewikkelde plottwists al helemaal niet. Maar, ik vind de serie geweldig!

Als je al geen zin hebt om alles te kijken, kan je er beter helemaal niet aan beginnen. En als je het vijfde seizoen kon beginnen en alles kon snappen, dan keek iedereen alleen wel dat laatste seizoen.
En je vraag kan ook hier: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/pretty-little-liars-tvserie-146624.0.html

Slotje