Pretty Little Liars

Hooi,

Ik ben een grote fan van PLL, en waarschijnlijk zijn er heel veel fan van. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om al je theorieen te delen over wie -A kan zijn. Voor degene die niet weten wat PLL is:

Alison, Aria, Hanna, Emily en Spencer zijn beste vrienden en de populairste meisjes op de Rosewood High School. Tijdens een slaapfeestje verdwijnt de leider van de groep, Alison. Hierna valt de vriendengroep uit elkaar. Een jaar later als Aria terug komt uit IJsland krijgen ze allemaal berichten van iemand die zich “A” noemt. Deze persoon dreigt de geheimen die ze hadden, bekend te maken.

Het is echt een leuke serie echt een aanrader!

Mijn theorie:

(SPOILER ALERT) Voor degene die nog niet alles hebben gekeken dan zou ik dit stukje tekst even overslaan. Het lijkt mij sowieso slim om dit topic niet te lezen als je niet alles hebt gezien :stuck_out_tongue:

Dus ik heb een theorie. Als je de laatste aflevering van seizoen drie hebt gezien dan trekken we er toch uit dat Alison dan toch leeft. Vandaag begon ik oudere afleveringen weer te kijken. Toen ik bij de eerste halloween aflevering kwam (seizoen drie aflevering dertien) toen merkte ik iets op. De vijf meiden lopen langs een oud huis en Emily dacht iemand te zien. De meiden zeggen dat het niks was maar op het einde zegt Aria dat ze het gevoel heeft dat daar iets slechts is gebeurd. Dan als de meiden weg lopen zie je dat de deur opengaat en voor het huis staat een auto met daarop “Radley Sanitarium”. Dus ik zat zo te denken, wie van Radley zou daar nou moeten wezen. Dus ik bedacht zo, misschien is het toch waar dat Alison een zus had en dat die is ontsnapt, of dat het Alison is die is ontsnapt uit Radley. Want vanaf dat punt krijgt Alison die gewoon bij de meiden is ook berichtjes van -A dus het lijkt mij dat de echte Alison naar Radley is gestuurd en dan nu is ontsnapt en begint met die berichtjes te sturen. En in de laatste aflevering van seizoen drie daar zie je dat Alison de meiden uit het huis trekt, dat denken ze dan. Dus ik zit nog te kijken welke tweeling naar Radley is gestuurd. Want eentje moet de aardige Alison zijn want anders zou die ze hun er niet uit trekken.

Deel je ideeen!! xxxxx

Hier is al een algemeen topic over. Gebruik de zoekfunctie even!