Pretty Little Liars vragenlijst!

Heyhey!
Speciaal, omdat ik een huge fan ben van Pretty Little Liars, heb ik deze PLL- Vragenlijst gemaakt.
LET OP: Alleen voor de mensen die de serie echt kijken. Anders heb je niet zoveel aan de vragen ja duh.

1. Waarop kijk je PLL?
  2. Wie is jouw favoriete PLL actrice?
  3. Welke boy uit PLL vindt jij het knapst?
  4. Wie is jouw favoriete PLL acteur?
  5. Wie denk jij dat A is?
  6. Hanna/Emily?
  7. Wat vindt jij het leuke PLL stelletje?
  8. Wat vindt jij de leukste PLL quote?
  9. Wat zou jij doen als je werd lastig gevallen door A?
  10. Welke Liar heeft de beste looks?

Het is een kleine vragenlijst, maar het is leuk voor als je je verveeld, haha! Doei.

1. Waarop kijk je PLL? Op mijn tablet, via VLC of op de laptop.
  2. Wie is jouw favoriete PLL actrice? Ik vind ze allemaal geweldig, maar als ik echt moet kiezen, ga ik voor Lucy Hale en Troian Bellisario.
  3. Welke boy uit PLL vindt jij het knapst? Caleb, Ezra en Jason.
  4. Wie is jouw favoriete PLL acteur? Uhm, Tyler Blackburn, denk ik.
  5. Wie denk jij dat A is? Ik heb totaal geen idee. Heb te veel theorieen rondspoken in mijn hoofd, maar ik zie het echt gebeuren dat het één van de Liars zelf blijkt te zijn die aan een of andere mentale ziekte lijdt. Of er is één of ander geniaal plan.
  6. Hanna/Emily? Allebei dan toch maar…Hanna, omdat ze zo geweldig en hilarisch is, maar Emily ook, omdat ze zo wijs is.
  7. Wat vindt jij het leuke PLL stelletje? Oeh, moeilijk, (wauw, ik kan echt niet kiezen) maar ik ga voor Ezria. Op nummer 2 Spoby en daarna Haleb.
  8. Wat vindt jij de leukste PLL quote? Met stipt: ‘Jenna can’t see us, she’s blind.’
  9. Wat zou jij doen als je werd lastig gevallen door A? O god, ik zou echt continu doodsbang zijn en het huis niet meer uit durven.
  10. Welke Liar heeft de beste looks? Hanna!
  1. Waarop kijk je PLL? Laptop
  2. Wie is jouw favoriete PLL actrice? Ik kan echt niet kiezen, sorry haha
  3. Welke boy uit PLL vindt jij het knapst? Caleb
  4. Wie is jouw favoriete PLL acteur? Tyler Blackburn
  5. Wie denk jij dat A is? Geen idee. Zodra ik ook maar een theorie heb die weleens kon kloppen verpesten de pll-schrijvers dat weer
  6. Hanna/Emily? Hanna
  7. Wat vindt jij het leuke PLL stelletje? Haleb
  8. Wat vindt jij de leukste PLL quote?

1. Wat zou jij doen als je werd lastig gevallen door A? Meteen mijn ouders/vrienden en de politie inlichten. En voortaan met een pistool slapen. :")
  2. Welke Liar heeft de beste looks? Hanna
  1. Waarop kijk je PLL? Laptop
  2. Wie is jouw favoriete PLL actrice? Troian
  3. Welke boy uit PLL vindt jij het knapst? Toby
  4. Wie is jouw favoriete PLL acteur? Keegan Allen
  5. Wie denk jij dat A is? Ik denk dat Wren erbij hoort en dat Ezra toch wel slecht is ergens.
  6. Hanna/Emily? Hanna
  7. Wat vindt jij het leuke PLL stelletje? SPOBYYYYYYYYY
  8. Wat vindt jij de leukste PLL quote? Weet ik nu even niet haha
  9. Wat zou jij doen als je werd lastig gevallen door A? Telefoon weggooien :’)
  10. Welke Liar heeft de beste looks? Eh moeilijk… Aria denk ik dan… eigenlijk hebben ze allemaal afgrijselijke kleding aan, maar make-up en haar is altijd wel mooi.

Mag in het PLL topic