Pretty little liars of vampire diaries?

Okeee, ik twijfel waaraan ik ga beginnen… wat is nou echt spannend en heeft een goed verhaal lijn?
Help me out!

Beide zijn leuk

Als ik eerlijk moet zijn vind ik pretty little liars echt een verspilling van je tijd. Echt een uitgemolken serie is dat. Begint leuk maar na een tijdje denk je echt van stop er maar weer mee. Dus ik zou voor tvd gaan

Ik heb zelf alleen TVD gekeken maar die serie vind ik echt onwijs tof, zeker de eerste seizoenen. Dus ik zeg die dan :slightly_smiling_face:

Als ik jou was zou ik inderdaad gaan voor Vampire diaries! [color=rgb(255, 255, 255)]vvampire diaries[color=rgb(255, 255, 255)][font=Helvetica Neue]vampire diariesV[color=rgb(255, 255, 255)][font=Helvetica Neue]vampire diaries[color=rgb(255, 255, 255)][font=Helvetica Neue]vampire diariesvampire diaries

Vampire diaries! Was zelf met pretty little liars halverwege seizoen 3 gestopt omdat t saai werd… tvd bleef altijd leuk!

Ik heb Vampire Diaries niet gezien, en vind Pretty Little Liars zelf een onwijs goede serie, dus ik stem voor PLL!

Het ligt er maar net aan wat voor genres je houd. Voor mij was Vampire Diaries echt niks en was gestopt bij seizoen 4 aangezien de serie mij gewoon niet aansprak. Aan Pretty little liars ben ik gewoon verslaafd! Ik vind het een onwijs leuke series omdat ik van mystery, crime en thrill houd en niet van fantasie of supernatural.

Dit inderdaad! Ik kijk het alleen nog maar omdat ik er zoveel tijd in heb gestopt, dat ik nu toch wel wil weten hoe het afloopt. The Vampire Diaries vind ik per seizoen wel vernieuwend en blijft spannend.

Vampire diaries. 100%. Zit ook wel een seizoen bij dat iets minder is, maar over het algemeen een top serie!
PLL wordt inderdaad heeeel saai na een tijdje.