Pretty little liars met nederlandse ondertiteling

Heey,

Ik wilde graag seizoen 1 van PLL met Nederlandse ondertiteling zien.
Kun je die ergens downloaden? Ik kon geen goeie site vinden waar je hem kon downloaden,
en meestal kon je alleen elke aflevering apart downloaden maar dat neemt veel te veel ruimte in beslag. Ik heb liever alle afleveringen in één keer bij elkaar.

Dus weet iemand waar je het kunt downloaden?
En ohja, ik ben niet van plan om te betalen:wink:

Thepiratebay?

Of goed Engels leren.

is er niet, ben ik ook op zoek naar geweest

Ik heb voor 7 euro een gekopieerde dvdbox ervan gekocht op marktplaats, maar zonder ondertiteling is niet heel moeilijk!

ch131.com je kan m niet downloaden maar wel kijken :wink: en hij is niet ondertiteld maar dat is wel goed voor je engels toch?

Als je het zonder ondertiteling kijkt leer je in een mum van tijd perfect engels. Dat is een groot voordeel bij lees- en luistertoetsen en je krijgt meer ‘taalgevoel’ voor engels. Het is misschien even doorbijten maar mijn advies is: kijk zonder ondertiteling!

Ja, ik hem hem ook al een keer in het engels gezien hoor.
Alleen ik begreep de helft niet :frowning_face: Vandaar dat ik hem nog een keer wil zien
alleen dan ondertitelt

dankje, ik ga meteen kijken of het wat is

nee, daar hadden ze hem nie

je kan bij bierdopje.com aanmelden (moet je even een acount aanmaken is gratis) dan kun je daar de ondertiteling downloaden. Dus dan kan je ergens gewoon alle afleveringen downloaden en als je ze dan met VLC mediaplayer kijkt dan sleep je de ondertiteling in het schermpje en heb je ondertiteling. Het is door vrijwilligers vertaald dus het is geen perfecte ondertiteling sommige dingen zijn niet goed vertaald enz. maar beter dan niets.

Ik kijk Pretty Little Liars altijd op popcorn time. Popcorn time moet je dowloaden dan moet je naar tv-series gaan en dan Pretty little liars intypen. Je hoeft de afleveringen niet te downloaden en het is gratis! (alle seizoenen staan erop, en ook met nederlandse ondertiteling)

+Goede kwaliteit

Algemeen PLL topic of het topic voor series met Nlse ondertiteling. Also, oud topic.