pretty little liars/gossip girl/90210

Welke van deze series is het leukste? Ik wil deze vakantie wat afleveringen downloaden voor als het regent of iedereen op vakantie is, maar kan niet zo goed kiezen. En om ze nou allemaal te kijken … haha! Welke raden jullie aan en waarom?

download ze allemaal!
Begin met kijken in de vakantie en als het te veel is kijk je daarna ook nog eens af en toe?

^ dat zou ik ook doen.
Verder ken ik die met die cijfers niet en heb ik van gossip girl alleen de pilot gezien (die ik niet zo geweldig vond). PLL daarentegen, geweldige serie!

Pretty Little Liars, is sowieso de leukste van allemaal.
Gossip Girl was vroeger ook heel leuk maar begint na een paar seizoenen te vervelen.
90210 was nooit zo leuk als GG vond ik, maar begint ook echt te vervelen na een paar seizoenen.

Ik heb 90210 nooit gezien,

maar ik vind Gossip Girl en Pretty Little Liars wel echt heel leuk!
Ik denk dat ik Gossip Girl net iets leuker vind, maar allebei echt hele leuke series.

Staat dit trouwens niet in het verkeerde sub-forum?

90210 en gossip girl vind ik echt geweldig :").
pll heb ik alleen aflevering 1 gezien en die vond ik ook wel leuk,maar niet leuk genoeg om verder te kijken. haha.

ik denk dat ik 90210 het leukst vond :3

pretty little liars is het leukste
die andere 2 zijn stom

Pretty little liars is geweldig en gossip girl vind ik ook erg leuk.

PLL is geweldig. Al moet ik zeggen dat er soms te veel drama in voorkomt en dat de spannende momenten al aangekondigd worden met muziek :’) dat irriteert me echt.

90210 vind ik niet leuk. Heb ik afleveringen van gezien, maar nah.

Gossip Girl vind ik ook heeeel leuk, heb ik alle seizoenen echt in hele korte tijd achter elkaar gekeken en PLL vind ik ook super. Ik denk dat ik PLL het leukst vind.

Ik zou voor gossip girl gaan.
Ben zelf gestopt bij seizoen 3 weet eigenlijk niet waarom… maar heb daar zo erg van genoten, vond het leuker dan pretty little liars.

Gossip Girl heb ik eventjes gevolgd, maar het begon uiteindelijk erg te vervelen. 90210 heb ik nog nooit gezien, maar Pretty Little Liars volg ik al vanaf dat de boeken uitkwamen, heerlijke serie!

Ik heb gossip girl en 90201 ook even gevolgd maar vond het niet echt boeiend genoeg om het blijven te volgen. Pretty little liars daarentegen vind ik wel echt leuk, dus als ik jou was zou ik voor pretty little liars kiezen.