Presentje bij eerste date

Hooi meiden,

Het zit zo: ik heb eind van de week mijn eerste date met de allerleukste jongen van de wereld, die ik ken via sport. Hij woont net op zichzelf in een super leuk appartement (-althans, op foto’s ziet het er leuk uit-)en hij vroeg gisteren of ik bij hem wilde komen eten (JA NATUURLIJK! :flushed:).

Het punt is dat ik wel vind dat ik iets moet meenemen, maar wat? Zelf dacht ik aan een klein bakje met narcissenbolletjes om zijn (tamelijk witte en lege) woonkamer wat op te fleuren, maar vinden jongens dat wel leuk? Of zal ik gewoon zorgen voor een lekker toetje? Of iets anders; suggesties?

Liefs!x

Ik zou iets heel grappigs/doms meenemen van de xenos en gewoon nog iets leuks (een toetje is best een goed idee). Weet niet of jongens echt op bloemen zitten te wachten, dat verschilt per jongen denk ik…

Ik zou alleen een lekker toetje maken! Als je iets meebrengt voor in zijn huis is dat meteen zo… vriendinnerig, vind ik persoonlijk.

Ja, dat is best een leuk cadeautje. Komt zeker niet stom over of zo: je kunt het namelijk gewoon op de manier brengen van: hier, omdat mannen geen verstand hebben van bloemen.

Maar als je op safe wil spelen zou ik zorgen voor een lekker chocoladetoetje. Dan zit je altijd goed (en mocht hij al een toetje hebben bedacht, heb je er lekker twee!)

Veel plezier alvast!

Ik zou gewoon een lekker toetje doen! Super leuk idee! Bloemen vind ik persoonlijk meer iets voor meisjes en is ook heel persoonlijk… misschien houdt hij juist wel van minimalistische inrichtingen. Die plant ligt dan binnen twee tellen in de vuilnisbak :’)

Dit

Ik zou inderdaad voorstellen dat jij het toetje doet!

:cold_sweat: hm okee, misschien is dat ook wel waar ja van dat plantje.

Nog suggesties voor toetjes? Ik eet nooit toetjes, dus ik weet niet wat het lekkerst is :stuck_out_tongue:

ik zou ook voor het toetje gaan, of je neemt een film mee, dan kunnen jullie die meteen samen gaan kijken (:

Chocoladefondue is echt heerlijk en romantisch, maar wel lastig… :dry:

Hmm… sowieso iets van chocolade met aardbeien :stuck_out_tongue:

Ik zou het eigenlijk heel apart vinden als mijn date met een plant zou aankomen… misschien zelfs wel een afknapper.

Een bloemetje meenemen, vind ik inderdaad ook meer iets voor meisjes.

Je kan misschien een cake of brownies bakken? Appeltaart. Zoiets. Gewoon met van die pakken van de supermarkt, die van dr. Oetker etc.

Mwa persoonlijk zou ik het niet heel vreemd vinden als je net verhuisd bent en net op jezelf woont hoor. En bovendien speelt leeftijd ook een rol; hij is namelijk 26 dus zal er anders op reageren dan een jongen van 17.

Maarrr ik laat dat plan toch maar varen en ga voor het toetje :stuck_out_tongue:

Een plantje of het toetje, het kan allebei! Ik heb ook ooit een keer een plantje aan een vriend van me gegeven (was geen date, maar alsnog).
Veel plezier!

Oh brownies, dat is wel een goeie :grinning: Dankjewel!

Gelukkig maar. En ik denk niet dat leeftijd daar een rol in speelt, mijn neef kreeg op zijn 24e ook een plant cadeau (niet van een date) , maar hij vond dat echt geen cadeau. Maar goed kwestie van smaak he.

misschien is die tiramisu van cynthia een goed idee!

Dankjewel voor de suggestie! Helaas lust ik geen tiramisu, dus dan is het een beetje vreemd om mee te nemen :stuck_out_tongue:

Chocolademousse!