presentatie

heyy allemaal,

ik moet binnenkort een engelse presentatie houden, en het moet over iets echt engels gaan, ik zit te denken aan engelse muffins, maar ik kan hier niet veel info over vinden. weet iemand waar ik dat kan vinden, of een ander leuk onderwerp??

Iemand bij mij deed het over cupcakes, dus misschien dat dat iets is :slightly_smiling_face:. Ik heb het zelf ooit gedaan over kerstmis in Engeland.

leuk idee. cupcakes is alleen erg amerikaans. dus dat mag niet. dat heb ik meteen gevraagd. maar goed idee van die kerstmis! het hoeft natuurlijk niet over kerstmis te gaan. het kunnen ook ander feesten zijn
leuk.

Ik had het in de 1e of 2e klas over Engelse drop en toen ging ik aan het einde drop uitdelen. :’) Valt wel wat informatie over te vinden!

Ik heb het over festivals in engeland gedaan (download, leeds and reading, glastonbury etc.)

Engelse drop is toch Nederlands?

Anyway misschien over de Big Ben ofzo?

bedankt voor de ideeen. ik zit zelf nu in 2 havo/vwo, dus het moet niet te moeilijk zijn. zelf ben ik aardig goed in engels, maar ik wil wel dat de klas het begrijpt

Als je van chocola houdt: doe het over Cadbury (heeeel bekend en overal verkrijgbaar daar - en LEKKER!)

Doe het over Britse Korthaar (heel mooi kattenras)
of je doet het over een Engelse band die je leuk vindt, een streek in Engeland (somerset bijvoorbeeld), Wembley stadium, Sherlock, Dr. Who of zoiets.

Genoeg ideeën dus!

Scones zijn ook Engels toch? Dat zijn die licht zoete broodjes met jam en room. Zo lekker :wink:.

Ja scones! Zo lekker :upside_down_face: Daar zou je het ook over kunnen doen :slightly_smiling_face:

ik vind die over britse dieren wel en goed idee. ik kan kijken.

engelse thee

edit: Je kan ook dat van die cakedingen en engelse thee combineren. English high tea. xd

high tea is al gedaan dus dat kan ni meer
:hammer:

heel erg bedankt allemaal! ik ga kijken of ik iets kan vinden over brits snoep

helaaaasssssssssss… niks over engels snoep. ideetjes?

Waarom doe je het niet over Engels voedsel en drinken? Dan kun je ook Engelse muffins bakken en meenemen.

Engels ontbijt?

heb ik geprobeerd, maar ik kan geen info vinden

Shakespeare?

• London
  • London Eye
  • Wales
  • Scotland
  • USA
  • New York
  • Shetlanders
  • Mister Bean
  • The Commonwealth
  • Engelse Kolonies
  • English Breakfast
  • Britse scholen
  • Cricket
  • Rugby
  • Amerikaans Engels ( verschil met Brits-Engels)
  • Engelse invloed op andere talen

Hoop dat je uit je keuze komt! Good luck!

xxx