Presentatie weg

-

Misschien heb je 'm per ongeluk opgeslagen bij je downloads.

nee dat is het niet.

staat hij niet bij de recent gebruikte bij PP of bij onlangs geopend?

nee alleen de oude presentatie

kun je niet via de zoeken knop kijken ?! start-zoeken en dan de naam van de presentatie invullen

als je m via email geopend hebt, en alleen ‘opslaan’ gedaan hebt (en niet opslaan als ) dan istie helaas wel echt verdwenen…

die presentatie opnieuw downloaden en als die klaar is map openen klikken en kijken of die in die map staat?
Of kijken waar die oude presentatie staat? door die te openen en opslaan als te klikken. Geen okee klikken daarna maar dan kan je wel zien waar die staat.

dus nu moet ik helemaal opnieuw O_O
ik ben er 3 uur mee bezig geweest

Als je de presentatie niet opnieuw hebt proberen te openen vanuit je mail, kan je nog even in je tijdelijke internetbestanden kijken of hij er nog staat… Als je hem wel opnieuw hebt proberen te openen vanuit je mail is de kans groot dat je eroverheen hebt ‘geschreven’ en ben je hem helaas kwijt.

Ik heb het namelijk ook een keer gehad, maar ik ben zo slim geweest om hem opnieuw vanuit de mail te openen… ^^’

waarschijnlijk heb je hem niet opgeslagen ‘als’. hij staat denk ik bij je downloads, ik heb dat ook wel eens gehad.

Ik denk dat je 'm kwijt bent, want bestanden die je uit de mail opent en opslaat worden om de een of andere rare reden niet opgeslagen. Ik ben dus bang dat je opnieuw mag beginnen…

Hij wordt wel opgeslagen, maar dan in de map ‘tijdelijke internetbestanden’. Wanneer je dan verder gaat in hetzelfde bestand en hem opnieuw opslaat, bedenkt je computer niet ineens van ‘goh, misschien wil ze hem in een andere map opslaan’ . Kortom, hij geeft dan geen melding. Betekent niet dat hij hem niet opgeslagen heeft want alles wat je doet op internet wordt (tijdelijk) opgeslagen.

Waar staat die map dan?