Presentatie voor school

Heey (:
ik heb binnenkort een 5 minuten presentatie en het mag vrijwel overal over gaan (Vrije tijd of toerisme gerelateerd, dus dat is redelijk breed). Het gaat ook eigenlijk om hoe je presenteert. Nu wil ik het natuurlijk super origineel doen enzo. Nu had ik zelf twee ideeën.

1. Misschien presenteren met een waslijn ipv een powerpoint.

2. Of misschien zelfs dat het publiek bepaald hoe de presentatie verloopt. dus telkens twee keuzes geven, en als ze keuze 1 kiezen ga je bv verder met slide 2. en als ze keuze 2 kiezen verder met slide 5. zoiets…

Maar hebben jullie toevallig een idee waarover ik zou moeten presenteren? of weten jullie misschien een manier waarop ik het zou kunnen presenteren?
Alvast heel erg bedankt! :grinning:

Xx

Dat waslijn idee lijkt me echt leuk!
Is een keer wat anders dan een powerpoint,
zou denk ik wel het leukst zijn als je met je onderwerp een link legt naar de waslijn. Desnoods symbolisch.

Toerisme gerelateerd welke route toeristen nemen, hoe ze een bestemming kiezen tot aan ze weer thuis zijn en dan kun je die waslijn erin verwerken.

Vertellen wanneer je een ideale toerist bent, of mensen zichzelf ook echt als toerist zien. Films over toerisme (ja dit dacht ik ook naar aanleiding van de film the tourist) of zo iets. Geen idee, ik roep ook maar wat :stuck_out_tongue: