Presentatie ramp

Shit shit shit.

Ik kom er dus achter dat ik morgen een presentatie heb; maar die heb ik helemaal niet geleerd en kan ik morgen ook niet leren, want die printers daar doen het niet.
En ik moet hem ook uitprinten voor mijn presentatie zelf, als ‘spiekbriefje’.

En eerder kon ik hem niet uitprinten; donderdag had ik hem verstuurd naar mijn lerares, met de vraag of ze hem wou uitprinten, kwam ze ermee dat het bestand niet was aangekomen toen ik uit was, ze zei dat ik dat vrijdag wel kon doen.
Die vrijdag was ze zo chagrijnig, dat ik haar er niet mee wou lastig vallen. Maandag was er een invaller en was ik het vergeten en had ik met gym mijn knieën gekneusd, dinsdag was het kopieerapparaat kaduk en vandaag had ik studiedag.

En ik had hem eigenlijk pas volgende week; maar zo’n jongen uit mijn klas had zijn presentatie niet eens af, dus vroeg hij wie er wou ruilen en niemand zei wat dus ik dacht; oké, ik wil wel (omdat ik hem toch bijna
af had). Maar ze hadden me niet eens de datum gezegd en kwam ik er ook pas vorige week achter dat ze me niet eens hadden ingedeeld. Dus ik deelde me pas donderdag ingedeeld…

Maar ik kan hem dus morgen niet eens doen en volgende week is ook geen optie aangezien de hele week er allerlei presentaties zijn; elke dag wel een. En de weken erna is het ook propvol.

Ik zou ziek zijn (ja, ik weet het: zwak. Maar een slecht voorbereide presentatie geven is niet fijn)

Misschien kun je je tekst trouwens overschrijven van het wordsbestand?