Oke dames, ik moet een presentatie geven van het vak creatieve loopbaancoaching.
Het moet een creatieve presentatie zijn en aangezien ik totaal niet creatief ben, ben ik hierbij jullie hulp nodig… haha
Ik moet tijdens de presentatie mijn beroepsidentiteit laten zien, hoe ik die heb ontwikkeld.
Bovendien moet ik mijn coachingsvraag naar voren laten komen.
Mijn coachingsvraag is: ik wil leren minder resultaatgericht te zijn. Alles komt zoals het komt, meer dan mijn best kan ik niet doen.
Ik ben namelijk iemand die steeds in haar achterhoofd heeft dat er ook onvoldoendes kunnen komen.
Vroeger heb ik heel erg last gehad van faalangst, waardoor dit nog steeds de overhand neemt
Het gaat nu heel goed op school, dus ik heb geen reden om onzeker te zijn. Toch blijft steeds in mijn achterhoofd zitten dat ik falen. Wanneer er bijvoorbeeld een onvoldoende komt.
Nu moet ik mijn proces laten zien hoe ik hieraan gewerkt heb, heel leuk allemaal, maar heeft iemand een idee hoe ik dit op een creatieve manier kan laten zien?
Ooooo ja en niet onbelangrijk, je mag er niet bij praten!! Ze moeten aan je presentatie kunnen zien hoe het zit.
Was ik maar creatief
Alvast bedankt!