Presentatie geven van creatieve loopbaancoaching, wie is er creatief!?

Oke dames, ik moet een presentatie geven van het vak creatieve loopbaancoaching.
Het moet een creatieve presentatie zijn en aangezien ik totaal niet creatief ben, ben ik hierbij jullie hulp nodig… haha

Ik moet tijdens de presentatie mijn beroepsidentiteit laten zien, hoe ik die heb ontwikkeld.
Bovendien moet ik mijn coachingsvraag naar voren laten komen.
Mijn coachingsvraag is: ik wil leren minder resultaatgericht te zijn. Alles komt zoals het komt, meer dan mijn best kan ik niet doen.
Ik ben namelijk iemand die steeds in haar achterhoofd heeft dat er ook onvoldoendes kunnen komen.
Vroeger heb ik heel erg last gehad van faalangst, waardoor dit nog steeds de overhand neemt
Het gaat nu heel goed op school, dus ik heb geen reden om onzeker te zijn. Toch blijft steeds in mijn achterhoofd zitten dat ik falen. Wanneer er bijvoorbeeld een onvoldoende komt.

Nu moet ik mijn proces laten zien hoe ik hieraan gewerkt heb, heel leuk allemaal, maar heeft iemand een idee hoe ik dit op een creatieve manier kan laten zien?
Ooooo ja en niet onbelangrijk, je mag er niet bij praten!! Ze moeten aan je presentatie kunnen zien hoe het zit.
Was ik maar creatief :bowing_man:

Alvast bedankt!

Dit is een lastige maar misschien moet je een soort verhaal voor jezelf op schrijven hoe jij dat hebt ervaren met faalangst en andere gevoelens waar je toen mee zat en dat dan gaan verbeelden. Van iedere zin of term (bijv. ik had last van faalangst of het term: faalangst) maak je dan een (indrukwekkende) foto en door dit dramatisch te gaan fotograferen krijg je een bepaald gevoel bij de foto’s. Als je dan verder bent in je verhaal kom je uit eindelijk op je coachingsvraag uit. Misschien zoiets :slightly_smiling_face:?
xxxx

Ik heb niks tegen dat jij wat vraagt maar wat ik belachelijk vindt dat als ik wat vraag om advies of wat dan ook komt er vet gauw een slotje op mijn forums. Gisteren vroeg ik ook om advies van een filmpje voor mijzelf en dan reageren anderen daar op en even later weer een slotje er op >.< en bij dit bericht en andere berichten mag het allemaal; dan wordt het gewoon door de vingers gezien.

Het maakt mij niks uit als mensen hulp nodig hebben van anderen voor hun huiswerk maar als het niet mag, maak het dan gelijk en niet bij sommige wel en sommige niet. Sorry ik zet het hieronder omdat mijn forum op slot is…

Hier moet je even een mod over noten. Of kijk even bij de topics bij Over Girlscene.

Moeilijk zeg, wij kennen je natuurlijk ook niet he. Misschien kun je iets met stopmotion doen? Is wel veel werk maarja…

Het hangt er ook maar net vanaf wat we zien (door zelf het forum rond te kijken en door reports). We filteren niet met opzet bepaalde posts er wel of niet uit.

En verder sluit ik dit topic inderdaad.