presentatie geluk.

Hoi,

Ik heb binnenkort een presentatie over geluk en nu moet ik een soort ‘interview’ maken en dat voor de klas houden. het onderwerp is: ‘als ik maar gelukkig ben’. ik had geen idee wat voor een vragen hier nou precies mee te maken hadden, dus heb ik dit maar gedaan:

-Liever arm en gelukkig, of rijk en ongelukkig?
-Kies je voor geluk, of overkomt het je?
-Wat betekent geluk voor jou?

het zijn nogal standaard vragen, maar ik kon niks beters verzinnen. daarom open ik dit topic, omdat ik hulp nodig heb. kan een van jullie misschien nog een goede vraag voor me bedenken? en kom alsjeblieft niet met een reactie als: ‘maak je huiswerk lekker zelf’, want ik doe mijn best maar heb even geen inspiratie meer. :’’’’)

dankjewel!

misschien zoiets als:

liever een klein huis en hechte familie of een huis met alles erop en eraan en een slechte band?

lijkt een beetje op de eerste xd

ja die vind ik wel leuk, dankjewel!
nog meer?

het is niet echt een vraag, maar misschien kan je het ook hebben over dat ene programma (volgens mij ‘for love or money’) waarin een aantal vrijgezellen strijden om een man (of vrouw, vergeten) en dat ze allemaal een bepaald bedrag waard zijn en dat de winnaar in het einde kan kiezen voor geld of voor de liefde… misschien kan je vragen wat hun zullen doen?

ik heb ook niet veel inspiratie xd

Hmm dat is dus het probleem, ik kan alleen die interview doen :’’’’) maar goed bedacht. up

Hmm… dat is moeilijk… aan deze vragen… maar het lijkt allemaal wel op die van jou…
Wat is geluk?
Wanneer ben je gelukkig?
Hoe kan je gelukkig worden?

meer komt even niet in me op… maar ik blijf er over nadenken! als ik iets verzin post ik het meteen, succes nog!

lastig onderwerp om een interview over te maken zeg!
ik heb er nog over nagedacht, niet echt iets gevonden…
succes iniedergeval xd