presentatie engels

hee,
ik heb morgen een presentatie engels maar heb nog geen onderwerp.
Ik zou het eerst met iemand samen doen maar we komen samen niet aan een onderwerp dus gaan we het alleen doen. Het lijkt me opzich wel leuk om het over de evolutie van de fotografie te doen maar weet niet of dat wel interessant is voor mijn klas. Zit trouwens in havo 3.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

xx

Lol. Is dit niet een beetje laat om nog mee te beginnen?
Anyway, wij hebben nooit echt een presentatie in het Engels moeten doen, maar wel een keer ons droomhuis moeten bespreken. Ik had toen het kasteel wat in Disneyland staat als mijn droomhuis genomen. Wat op zich al als origineel werd bevonden, dus dat was al een pluspunt.

Ik raad aan om iets origineel te zoeken, en niet te saai. De evolutie van fotografie kan wel boeiend zijn, het ligt er maar aan hoe je het brengt. (Als je een instax mini hebt, is het misschien leuk om daar ineens een klasfotootje mee te maken?)

Dat gaat je echt niet meer lukken voor morgen. Ik begin er meestal ruim een week van te voren mee, als ik daarvoor nog geen panische aanvallen hadden of ik al dan niet te laat ga beginnen.

Wie zijn billen brand…
Je bent gewoon te laat. Laat het een les voor de volgende keer zijn en begin op tijd. Verzin voor morgen iets waar je sowieso al veel over kan lullen en hopen op een voldoende.