presentatie engels, onderwerp?

Ik en mijn vriendin zoeken nog een leuk onderwerp voor een engelse presentatie.
Het moet verplicht iets met landen te maken hebben waar engels de moedertaal is.

Het liefst een onderwerp dat interessant is en leuk:)

Ik heb geen ‘leuk’ onderwerp, maar ik heb mijn Engels mondeling gedaan over extraordinary rendition. Ik had namelijk de gelijknamige film gezien en vond het wel interessant om daar een presentatie over te doen.
Extraordinary rendition gaat trouwens over (verdachten van) terrorisme in the USA. Dat ze die mensen zomaar ergens naar toe transporteren en ondervragen met het idee Amerika veiliger te maken. Wat ik aangekaart heb is de menselijke grondrechten etc. Maar daar tegenover ook dat we eigenlijk stiekem allemaal willen dat alle terroristen ergens verweg worden opgesloten… Succes ermee!

up up up ! Dat moet ‘k namelijk ook hebben :’)

ehm hou dan een presentatie over britse bandjes :'D
of over the american dream
dat soort dingen…

mmh ik had mijn engels presentatie gedaan over fashion in the 60 's 70’s and 80’s.
Tja ik weet nou niet of het precies het onderwerp is wat je zoekt maar het is zeker wel aan te raden (:

Dat van fashion is wel leuk! ^
Misschien iets over fashion in een land dat engels spreekt ofzo? Misschien Canada. En dan een beetje looks laten zien die allemaal populair zijn geweest zegmaar. (: Ik ben ook slecht in het bedenken van onderwerpen hoor! Haha.

misschien iets over de scholen in amerika ofzo?
ben hier ook niet zo goed in ;p

Ja! Over die mensen wat naar school gaan met geweren en dan de hele school neerknallen, goed onderwerp toch?

^ Dat was mijn onderwerp; de documentaire Bowling for Columbine