Preppy

Ik ben dol op een beetje Preppy kleding. Zoals Massie Block of Blair. Hebben jullie nog tips voor een stijl net als hun?

Ohhh! Ik hou ook heel erg van preppy…m’n stijl’voorbeeld’ is Blair :slightly_smiling_face:

Zelf was ik altijd al dol op haarbanden, dus ik heb een heel uitgebreide collectie. Die koop ik eigenlijk overal en nergens, bij de Hema, H&M of in kleine accessoire-winkels. Ook heb ik een heel bataljon aan parelkettingen en sjaaltjes. Het zijn echt de accessoires die het maken. Verder heel veel jurkjes, blousjes en rokjes en vrouwelijke broeken. Ik draag nooit jeans. In de winter match ik met verschillende panty’s en maillots natuurlijk.

Ik denk dat je alles wel een beetje ‘preppy’ kan maken door accessoires en uitstraling. Mijn haar draag ik eigenlijk nooit in een rommelknot, alleen als ik ga sporten. Als ik het vast wil doen maak ik eerder een chignon, bijvoorbeeld.

Verder zorg ik ook altijd voor een beetje kleur, maar niet op zo’n manier dat het pijn doet aan je ogen… En, ik doe inspiratie op bij foto’s van Blair. Zo kom ik er heel vaak achter dat ik echt dezelfde kledingsmaak heb en zelfs dezelfde soort kleding al héb. Zo had ik toevallig al een groene jas én gele pumps, dus deze outfit kon ik makkelijk ‘na doen’.

Het is niet zo dat ik Blair in alles kopieer, ik heb ook m’n eigen smaak, maar heel vaak komt het gewoon overeen. Ook let ik gewoon goed op de sale, zodat ik gemakkelijk dure dingen voor goedkoper kan kopen om alles een wat ‘luxere’ uitstraling te geven. Laatst had ik een Armani-jasje voor 40 euro i.p.v. 315.

Maar…ik denk wel dat het bij je moet passen. Je kunt je niet ‘forceren’ om je te kleden als zij, ook al vind je het leuk, je moet je er alsnog prettig in voelen.

Ik hoop dat ik een beetje m’n tips duidelijk heb kunnen maken, als je nog specifieke dingen wil weten vraag je maar :slightly_smiling_face: Ik wil niet beweren dat ik het nou zo goed weet maar ik denk dat ik wel de stijl heb die jij ook graag wil hebben, omdat we in ieder geval al Blair als ‘voorbeeld’ delen :slightly_smiling_face:

Ja leuk! Dankjewel! Het zijn heel erg goede tips. Ik vind inderdaad ook vaak een glanzende riem grote tas opvallende ketting een luxere uitstralling. Wat voor item draag jij vaak? Waarvan vindt je echt dat je dat moet hebben voor zo`n uitstraling?

up

Willen jullie misschien wat foto’s van voorbeelden plaatsen? Ik weet namelijk wel een beetje wat het is, maar niet precies…

Preppy op zijn spencer hastings vind ik leuk, voor de rest niet echt.

Haarbandjes! En dat was zelfs al zo voor Gossip Girl überhaupt gemaakt werd, dus ik heb het niet echt ‘gestolen’ haha. M’n haar krul ik altijd een beetje zodat er een mooie slag in zit. En voor de rest ben ik helemaal gek van parels en strikjes. Strikje op m’n haarband, parels in mn oren en als ketting. Dat alleen al zorgt best wel voor 'n ‘chique’ uitstraling. Soms draag ik ook wel eens een sjaaltje om m’n nek. Dus dit zijn echt de meest simpele dingen die een outfit die uitstraling geven, vind ik :slightly_smiling_face:

Up.

Ja kunnen jullie wat foto’s posten? Ik weet nog niet echt wat jullie bedoelen zegmaar :stuck_out_tongue:

@naillover
op google de volgende dingen bij afbeeldingen proberen:

• Blair waldorf (style)
  • massie block (style)
  • spencer hastings (style)
  • Preppy style
    *preppy
  • prep style

Dankjewel!

dit vind ik ook super leuk alleen wist niet dat dit zo heete:P