Preppers

Hooi (:
Ik zie steeds op National Geographic een reclame over: Preppers doomsday. Familie’s die zich klaar maken voor het einde van de wereld. Ze geven hun kinderen les in overleven en ze verzamelen heel veel eten.

Wat vinden jullie daar van?

Daar maken ze hun kinderen onnodig bang mee. Want laatst zou de wereld ook vergaan maar dat is ook niet gebeurd.

Hmm, ik vind dat echt heel naar… zo kan je gewoon niet echt je kind opvoeden toch :slightly_smiling_face:
Je hebt toch ook van die groepen die met ze alle zelfmoord plegen (via gif oid.) zodat ze het alvast ‘voor’ zijn

Dat is echt zo stom als mensen dat doen, wat als de wereld dan niet vergaat ?
Als we met zn allen gewoon goed om het milieu denken dan is het einde van de wereld nog lang niet in zicht.

^
In Amerika was dat ook geloof ik. Een man die sterk geloofde dat de wereld zou vergaan en uiteindelijk ze huis verkocht en ontslag nam. Stond die met een groep te wachten maar er gebeurde niks.

Weet iemand of dat een programma is en hoe laat komt dat op tv?

Volgens mij komt het zondag.

Die mensen zijn ziek! Ik had net opgezocht op youtube.

Wauw, dat is sneu voor die man. Huis & baan kwijt.
Maar ik snap die mensen echt niet, waarom zou je dan je huis verkopen ?
Als de wereld dat echt zou vergaan dan heb je toch niets meer aan dat geld xd

Interessante serie. Ben nu een aflevering aan het kijken. Ik vind het wel zielig voor de kinderen. Zo voed je ze heel bang op. Ach ja over een jaar komen ze er toch achter dat dit geen zin heeft.

Die kinderen kunnen er niks aandoen zij worden zo opgevoed. Die ouders slaan door. Maar als de hele wereld vergaat wat heb je dan aan al dat voedsel, reken maar dat iedereen overlijd. Of ben ik nu verkeerd haha?

http://www.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif

ZO waar!
Ik hoop dat ik t niet vergeet om te kijken, lijkt me wel interessant (net als dat programma Taboo) - wanneer is het op tv behalve nu?

^ als je het vergeet.

Dit is de youtube clip
http://www.youtube.com/watch?v=PaxjfQheNes

Je zou maar zo moeten leven, heb je toch ook geen moment rust.

Dan ben je echt ziek gewoon! Je moet toch gewoon laten gebeuren wat er gebeurt… Er zijn zoveel dingen die je kunnen gebeuren, dan kan je net zo goed gewoon al zelfmoord plegen om de dood voor te zijn…

Volgens mij was er ook een keer een vrouw die haar kinderen heeft vermoord omdat ze ervan overtuigd was dat ze toch om zouden komen… En toen gebeurde dat dus niet, maar de kinderen waren al dood

heel vreemd!
@fossil de wereld kan beter bescherm worden tegen dat soort personen

oke,ik vind dit soort mensen ook zo vreemd how the hell can you believe dat de wereld vergaat?

stiekem ben ik ook welles bang dat de wereld vergaat

Dat programma heb ik wel eens gezien ja! Ik vind het persoonlijk een beetje overdreven. Maar wie weet is het ooit ergens goed voor.
Maar ja… Ik denk dat het dwangmatig gedrag is. Mensen die bang zijn voor wat er komen gaat. Ik vind ook dat de kinderen daar flink door beïnvloed kunnen worden en niet meer realistisch kunnen denken en het gedrag van hun ouders zullen volgen.

Ik heb er gemengde gevoelens bij.

@ Fossil
Dat vind ik echt erg.

Maar ben wel benieuwd naar het progamma, komt morgen volgens mij.