Prepaid simkaart! HELp!!

Heejjj,

Ik wil graag een nieuwe prepaid simkaart, want ik heb nu KPN, maar die vind ik wel duur, 1 sms kost 18 cent. en bij een half minuut bellen ging en 50 cent vanaf

Wie weet een voordelige?

Oh, ik heb ook KPN en kan voor 5 cent smsjes versturen… Maar sorry kan je voorderest niet helpen, upje. :slightly_smiling_face:

simonly abbonementen.

Vodafone, moet je blox aanvragen. 1000 sms’jes voor 10 euries (30 dagen geldig). Bellen is denk wel wat duurder maar denk wel dat je een sms’er bent ;p

Je kan bij kpn voor 5 cent smsen :wink: moet je om zetten op de site en dan kan jij dat ook en dan is het 35 cent voor bellen :slightly_smiling_face:

Ja idd, dat heeft een vriendin van mij ook. En die heeft dan nog gewoon 10 euro btg om te bellen, misschien n idee? =)

ik heb vodafone.
en heb een onder onsje afgesloten
dit houd in.
dat 1 iemand (mijn vriend in mijn geval)
10 euro per maand betaald. om onbeperkt met mij te kunnen bellen
het mooie hiervan is. ik kan hem ook belllen. als ik geen btg heb¤

het enigste wat je moet hebben is een vodafone kaartje
en op internet kan je de tel nummers doorgeven van 3 mensen geloof ik in tottaal.
om gratis onderling te bellen
alleen 1 iemand betaald dn 10 euro.
het enigste nadeel is hun moeten wel vodafone kaartje hebben

maar als je vriendinnen nou ook vodafone hebben
of mensen met wie je veel belt
is dit super handig

Waar kan je dat precies omzetten want ik zie het nergens staan?

Ik sms wel veel maar ik kom echt nooit bij de 1000

T-mobile vind ik wel handig alleen bellen is duur 27 cent maar sms is 7 ccent

ik heb t-mobile bonus sms
als k in februari 10 euro btg opwaardeer hebk 300 smsjes in maart(maand geldig) en dat is iedere maand zo
is voor mij heel handig, ik sms veel en voor die 10euro bel ik dan

dacht ik oook, maar ik hebnu meestal in 3weken al mn 1000 smsjes op;p
want nudenk ik; tja het moet toch opdus dan smsje zoiezo meer.

Ik heb een Vodafone Prepaid en elke maand zet ik er 10 euro op en dan kies ik voor SMS Blox. Dan heb ik 1000 smsjes per maand voor 10 euro. Maar dus niet bellen.

ik heb simyo:D, is helemaal nie duur,
en nooit problemen mee!

Ik heb van hi een abonnement, ben zo’n 20 euro in de maand kwijt.
Wat wel handig is dat je bij hi een sim-only kan bestellen vanaf 7,50 in de maand, daarmee kan je 75 minuten bellen of 150 smsjes versturen. (ja je kan beide natuurlijk doen, maar als jij zeg maar 50 minuten belt, kan je nog 50 smsjes versturen)
Én je kan bovenop dit abonnemt nog “hi-eindeloos” afsluiten, dit kost 10 euro per maand en dan heb je 1000 smsjes. En de smsjes gaan eerst van het hi-eindeloos abonnement af, als je over die 1000 heen bent dan pas van je sim-only. Ik heb nu bijv. dus steeds dat ik mijn tegoed overhoudt, terwijl ik toch zo’n 700 smsjes per maand stuur.

Denk er trouwens aan als je een andere sim-kaart koopt dat je telefoon simlockvrij moet zijn, & als je nu kpn hebt kan er een kaartje hi & kpn in, zonder dat je um simlockvrij moet laten maken.

.

Over beide. Je kant het nemen bij prepaid en bij een abbonement.

Je moet zorgen dat je op internet op de vodafone site aangemeld word met je eventueel nieuwe nummer. Op de site kan je je dan aanmelden voor een onderonsje.

Smsje betaal je wel voor
Je mag 3 personen geloof ik toevoegen maar de voorwaarde is wel dat hun een vodafone kaartje hebben.
het kost maar 1 persoon een tientje
de andere personen kunnen ook gratis onderling bellen
Je kan je gewoon weer afmelden mocht je het niet meer willen.

http://www.vodafone.nl/prive/onderons/
voor meer informatie

.

Ja volgens mij wel, volgens mij heeft mijn vriend er ook nog een blox bij. maar dat weet ik niet zeker.
alleen bij een abbonement gaat het niet vn je abbokosten af maar komt er 10 euro extra op.

Je kan ook van KPN naar hi gaan. Moet je ergens heen bellen, weet niet meer waarheen. hebben ze geen helpdesk oder etwas?