Prepaid (dus losse) BB

Ik krijg heel misschien een tweedehandse Blackberry. Die is dan dus met een prepaid SIM-kaart.

Alleen wil ik er wel heel graag internet op en van mij hoeft dat niet per se BB internet te zijn, maar werkt gewoon mobiel internet ook op een Blackberry?

En, is het wel slim om een prepaid Blackberry te kopen? (Nou ja, ik krijg hem dan van mijn moeder maar zij betaald er dan best een hoop voor…)

Het beste is toch wel om een abonnement te nemen, dit omdat je dan BIS erbij op kan zetten, BIS is internet voor de Blackberry waardoor je dus onbeperkt op internet kan, kan pingen, push-email hebt en je applicaties etc kan downloaden! Je moet ook uitkijken met een 2ehands met een bepaalde code, ik weet zo niet welke dat is maar de vorige eigenaar moet dit wel vrijgeven anders kun je er vrij weinig mee. Maar een BB is heeeeerlijk haah!

Je kan ook blackberry blox nemen van vodafone (tot 2011 gratis en dan 12,50 p.m).

ik heb liever prepaid dan een abbonoment, maar dat moet je zelf weten haha.
bij een abbo heb je dat gedoe dat je er steeds overheen zit, dat je perse al je smsjes moet controleren omdat je bij moet houden hoeveel je hebt verstuurd, etc.

veel vrienden van me hebben een abbonoment, maar achteraf willen ze prepaid haha.

ik heb liever prepaid dan een abbonoment, maar dat moet je zelf weten haha.
bij een abbo heb je dat gedoe dat je er steeds overheen zit, dat je perse al je smsjes moet controleren omdat je bij moet houden hoeveel je hebt verstuurd, etc.

veel vrienden van me hebben een abbonoment, maar achteraf willen ze prepaid haha.

Dat vraag ik me dus ook af.
Maar, met dat BB blox… is dat dan alleen internet en stuff, of kun je daar ook gewoon mee sms’en en bellen enzo, met dat tegoed?

upperdeup

Degene van wie ik 'm koop is wel te vertrouwen, het is een goede vriend van m’n stiefvader dus dat komt allemaal wel goed.

Maar ik zou dus eventueel, als ik het goed begrijp, een Vodafone Prepaid kunnen nemen en dan BB Internet Blox kunnen kopen? Ik weet verder wel hoe SMS Blox enzo werken, maar werkt dat dan hetzelfde als BB Internet Blox? En kan ik daar dan alles mee doen, dus apps downloaden, pingen, etc?

Een abonnement is out of the question, omdat ik pas zestien ben en mijn moeder er geen mag afsluiten (persoonlijke redenen).

Kan iemand die het weet snel reageren, want mijn computer is kapot en ik kan nu even gauw bij de buren maar ik ben bang dat het nog wel een paar dagen duurt voor ik er weer op kan…

Bij Prepaid kan je volgens mij niet pingen, app’s downloaden etc. Volgens mij heb je daarvoor echt een abbonoment nodig met speciaal BB internet. Ik weet het niet zeker, en op de sites staat het ook niet duidelijk, dus als ik jou was zou ik even bellen met Vodafone!
Ik heb namelijk een abbo bij KPN, en daar kan je niet een prepaid BB nemen mét internet!
Omdat je weg moet, heb ik het nummer opgezocht en ik geloof dat je naar dit nummer moet bellen voor Vodafone: 0800 - 0560 (als je nog geen klant bij Vodafone bent)

Oké, heel erg bedankt!
Ik ga even informeren, dan probeer ik zo snel mogelijk meer te laten weten. En als iemand nog meer weet, please let me know.

http://www.vodafone.nl/prive/prepaid/blackberry/
Is dit niet iets voor jou? Het is prepaid en je krijgt er internet bij. Alleen er staat wel bij dat dit tot en met het einde van het jaar is, dus ik denk dat het daarna stopt/duurder wordt. Maar ik denk dat je het beste naar een Vodafone-winkel ofzo kunt gaan.
Veel succes! :slightly_smiling_face:

http://www.vodafone.nl/sh…30006?cmpid=21771_txt02v3
toevallig een advertentie bij msn.

Ohh, dank je wel! (:

Ik heb 'm gekocht! :b
En hij is echt het geld waard. Dus als je twijfelt, gewoon doen!

blackberry blox van vodafone gaat stoppen.

Ik heb sinds een week een blackberry met abbo, als je een losse koopt + los abonnement met internet ben je op jaarbasis meer geld kwijt dan met een abo.

ik zou iig goed orienteren op verschillende providers !