Prbleempjes met samsung star.

Ik heb sinds een maand een samsung star,
en steeds als ik een smsje wil beantwoorden dan word die niet verzonden, maar als ik gewoon een smsje verstuur doet ie het wel, iemand een oplossing hiervoor?

& ik heb mijn telefoon gekocht bij zo’n kleine telefooninkel, bij een turkse man. (nouja iemand anders heeft hem daar gekocht want ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen)
en ik word dus steeds geheim gebeld, en als ik dan opneem word er niets gezegd.
en nu heeft mijn vriend ook een samsung stargekocht bij precies dezelfde winkel, en nu heeft hij dat ineens ook.
heel vreemd, heeft nog iemand dit ofzo?

Ik heb ook een star, ik heb op beide vragen eigenlijk geen antwoord. Bij mij doet dat beantwoorden het wel, en ik heb nog een vraag voor jou. Is die telefoon mét simkaart gekocht, dus dat hun het nummer weten zeg maar?

Nee, heb gewoon nog mijn eigen simkaart.

Dan is er denk ik gewoon een ‘grapjas’ die jou en je vriend bellen, wie kan anders aan jou nummer komen?

geheim gebelt is dat je te lang aan de linkerkant van het mobiel en dan het het 2e knopje van boven in gedrukt houd dat had ik ook dan krijg je nep oproep haha.x

HUH wat :'D hoe kan dat

Ohja ik zie het!
maar hoe kan je dat uitzetten

Ja ik hoorde wel dat je een fake call kan doen.
Als je dan een knopje iets langer indrukt ofzo, wordt je geheim gebeld.
Volgens mij kan je ook zelfs nog iets inspreken zodat het net lijkt alsof er echt gebeld wordt.
Wel handig als je een uitweg nodig hebt om onder een saai gesprek uit te komen haha!
(ik heb zelf geen star, maar dit vertelde een vriendin van me)

Kan je niet gewoon ergens bij instellingen ofzo dat uitzetten?

oh nouja ik laat het wel gewoon aanstaan altijd handig!
alleen nu het sms-probleem nog.

Ja daar heb ik geen antwoord op, maar succes ermee!
Is het verder trouwens een fijne telefoon? Want ik ga binnenkort ook een nieuwe kopen =)

Ja echt heel fijn!