praten .

Ik praat de laatste tijd elke dag met een jongen die ik een aantal weken geleden heb leren kennen, hij is super aardig & heel lief.
maar als we praten vallen er soms van die stiltes in het gesprek en dan weet niemand wat te zeggen, weten jullie wat ik kan zeggen om de stilte in het gesprek te verbreken, maar dat het niet heel dom overkomt :blush:

Normaal heb ik dit nooit, maar ik had het een tijdje geleden ook. Dat kwam dan omdat ik hem al heel lang leuk vond en hij dit wist.

Maar ik zei gewoon ‘Tja, en toen wist ik niks meer te zeggen’ en hij vond het juist wel schattig haha.

hihi dankje ! ik ga t eens proberen :slightly_smiling_face:

dit zei ik: “heb jij dat ook wel eens? dat je heel graag met iemand wil praten maar je weet even niet waarover?” hihi hij vond het grappig, en nu zegt ie het elke keer als het even stilvalt :stuck_out_tongue:

lekker boeiend mensen gaan iedere dag dood en jij maakt je druk over stiltes

als jij alleen maar stil staat bij mensen die iedere dag dood gaan, ga dan speciaal naar een forum daarvoor.
doe niet zo lullig.

Meissie, je bent lid sinds:
Lid Sinds Thursday 14 June 2012 - 21:48

en je denkt nu al baas te zijn. Geweldig.

Nee serieus, reageer normaal op topics of ga naar een ander forum.

jij maakt echt vrienden zo hoor,
binnenkort haat iedereen je als je zo door gaat met je kut reacties.

Ik heb je pas een paar keer voorbij zien komen, maar erger mij al dood aan je.
Doe gewoon normaal of ga ergens anders heen, maar hou het leuk hier.

als jij zo nodig met een van die reacties moet aankomen ga dan ff eregns anders zeiken. als jij zo graag van die genante stiltes tussen jou en iemand anders wil hebben vind ik dat prima, maar andere mensen misschien niet. dus als jij je zo erg druk wil maken over mensen die iedere dag dood gaan is dat ook goed hoor.