praten via whatsapp

hey meiden! ik ben benieuwd of iemand tips heeft over hoe je het best tegen een jongen kunt praten via whatsapp die je nog niet ( zo goed) kent.
ik heb gemerkt bij mezelf dat ik een beetje ongeduldig kan zijn en dat dit een slecht effect heeft haha

iemand goede tips? :slightly_smiling_face:

Vragen hoe het gaat? wat hij of zij aan het doen is gewoon beetje intresse tonen.

Eventuele aanvulling op wat Melisa heeft gezegd; je kunt vragen of die nog plannen heeft voor de avond en/of weekend en wat hij graag doet in zijn vrije tijd.
Probeer erachter te komen waar zijn interesses liggen, bijvoorbeeld: naar welke series kijkt hij graag of naar welke muziek luistert hij graag. Misschien hebben jullie dezelfde interesse in iets. Dan is er een ‘klik’ en hebben jullie een leuk onderwerp om over te praten :wink:

Succes! =)

heel erg bedankt! maar ik bedoel eigenlijk meer als je al langere tijd appt, haha

ik app bijvoorbeeld met een jongen maar ineens doet hij niet meer zo leuk als eerst en ik heb het gevoel dat dit komt omdat ik misschien een beetje te opdringerig over kan komen…

dus heeft iemand daar nog tips over haha :flushed:

Als hij inderdaad minder leuk reageert omdat je opdringerig overkomt, kun je het beste niet meteen reageren als hij je een appje stuurt, dus niet meteen binnen 2 seconden terug appen. Wacht een kwartiertje, half uur of langer. Mss niet leuk om te doen, maar zo kom je tenminste niet opdringerig over :wink:.

En als hij weer wat leuker reageert, mss een keertje afspreken =) ?

Mag hier:
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-jongens-whatsapp-topic-289997.0.html

Kun je hier inderdaad wel vragen