Praten tijdens sex?

Hai,

Ik vroeg me eigenlijk af, praten jullie onder de sex? En dan bedoel ik eigenlijk niet van ‘wat eten we vanavond?’ Of: ‘Ken jij geschiedenis al?’
Maar echt ‘dirty talk’ en wat zeggen jullie dan?
Ik doe het zelf niet, maar he, misschien jullie wel?

Ik doe het niet. Ik kan dat echt niet over mijn lippen krijgen zonder dat ik me ordinair voel.

Haha, daar moest ik om lachen :stuck_out_tongue:.
Ot: ik ben nog maagd, dus daar heb je weinig aan :slightly_smiling_face:

Je hebt ook weinig aan mij, maar ik moest ook even lachen :stuck_out_tongue:

Nee, ik voel me dan ook een beetje ordinair

No way. XD Dat krijg ik dus echt niet uit mijn mond.

Haha, ken jij geschiedenis al? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik doe het wel maar dat is dan echt in de heat of the moment :stuck_out_tongue:

Nee, ik krijg het er dus ook niet uit. En mijn vriend ook niet, hij heeft het 1 keer geprobeerd en ik vond het best geil. Maarja… aan mezelf heb ik dus ook niet zo veel xD

Nee, ik ben bang dat ik dan spontaan een lachbui krijg. Het is zogezegd niet echt iets voor ons;p

ik zeg soms wellis dat ik van hem hou maar niet echt dirty talk ofzo:P

Nope, meer dan een complimentje hier of daar komt er niet uit. Mijn spraakfuncties zijn dan sowieso redelijk uitgeschakeld xD

ehmm niet echt alleen ik hou van je of ik vind dit zo fijn of iets in die richting maar geen dirty talk. dan voel ik me echt zoals al eerder is gezegt ordinair…niks voor mij!

Nee, alleen aanwijzingen of iets liefs, maar geen ‘dirty talk’ x].

Hey geilerd :smirk:

Ik doe wel aan dirty talk haha…hij noemt me soms weleens…euhm, ja klinkt heel stom nu :stuck_out_tongue: maar sletje ofzo…in the heat of the moment vind ik dat wel leuk. Maar nu klinkt het eigenlijk heel raar xD

nee echte dirty talk krijg ik niet uit m’n mond… Soms is het wel van; vind je dat fijn? Jaa… als die iets nieuws doet ofzo en dan fluisterend. Oke rare uitleg maar hopelijk snap je het :’)

Same here! x’D

Nou nee. Soms schiet er bij allebei wel eens iets te binnen, van oh ja! dat moet ‘k nog zeggen en dat zeggen we dan. Maar daar blijft het bij :’)

‘Goh, het plafond moet nodig eens gewit worden’

Haha, onder de sex?
‘Oh schat, wacht ff, ik moest nog van je moeder zeggen dat je even je vieze kleren in de was moet stoppen.’