Praten over seks?

Mijn vriend en ik zijn 7 maanden bij elkaar. We hebben het super leuk en ik ben ontzettend blij met hem, maar hoewel we al wel verder zijn gegaan dan zoenen (in de eerste week van onze relatie), ben ik nog altijd maagd. Hij is geen maagd meer, maar neemt geen initiatief om een stap verder te gaan. Zelf ben ik naar mijn mening klaar voor seks, maar hij begint er nooit over en hint er ook niet naar. Wat kan hier de reden van zijn? Moet ik er een gesprek over beginnen? Of moet ik het maar gewoon laten gebeuren? Het is niet dat ik per se seks wil, maar het duurt nu toch al best lang haha

Je hoeft er toch niet perse over te praten? Je kunt ook gewoon het initiatief nemen terwijl je bezig bent en dan ziet hij vanzelf wel waar je naartoe wilt.

Eens met HeartAttack. Je kunt het hem wel laten weten, dat je er klaar voor bent. Of dat nou is door het te zeggen of door het te laten merken als jullie bezig zijn, is aan jou.

weg

^ Een vriend die zoiets doet zou ik niet eens willen. Vraag het hem, dan weet je het.

^ Is gewoon een trol, check haar berichten maar :’)

^Wauw inderdaad, heeft die geen leven ofzo :’)