Praten of niet?

lees dit eerst even haha: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/slapeloze-nachten-328296.msg277180762.html#msg277180762
ik zit er echt mee, dus ik had vandaag aan me bio lerares het gewoon gezegd, ze dacht dat we dat als vrienden deden en toen zei ik het over vorige jaar. Toen schrok ze wel, ze zei ik zou er zeker met een volwassen over praten, ik moet proberen om het ook te vergeten maar dat lukt gewoon niet? ze wilde ook met mij praten, of ik moet naar me coordinator, maar moet ik haar nou mailen wat ik ga doen? ik zie haar donderdag pas, en ik heb echt zo gevoel dat ze denkt dat ik het iemand ga vertellen. Wat zouden jullie doen? het is een week geleden maar ik loop er nog steeds mee rond…

Ik zou naar me ouders gaan. Die kunnen je echt helpen en kennen jou ook goed. Die weten ook wat goed voor je is.

Ik vind het trouwens wel echt rot voor je. Heel veel sterkte en ik hoop dat je je snel weer goed voelt.

heb niet zo goeie band met me ouders helaas, anders zou ik het hun zo vertellen, maar het gaat wat moeilijker. en dankjewell :flushed: :wink:

Oh, Is er een andere volwassene die je goed vertrouwd en die jou ook echt goed kent. Een ander Familielid of een docent?

genoeg docenten! maar ik durf het niet ik blijf denken je maakt er een drama van…
helaas geen familielid…