praten met HEM op msn!

Hey! Ik zit met een best wel dom probleempje.
Ik vind een jongen al héél lang leuk en heb hem ook op msn.
Ik wil heel graag met hem praten, maar ik durf niet!
Weten jullie misschien hoe ik dit aan moet pakken, en waarover ik zou kunnen praten?
alvast bedankt!

(ik weet niet of dit topic al bestaat)

Gewoon beginnen met hooi zeggen, alles goed etc?
Anders moet je even in andere topics kijken, daar zijn vaak wel onderwerpen te vinden.
Muziek, hobby’s, school, werk etc.

Jaa, had ik eerst ook. & uiteindelijk toch gedaan en heb er zeker geen spijt van! doe het gewoon, je weet maar nooit ;’)

Heb je geen goed smoesje om over te beginnen… of wat je ook kan doen, erop reageren als hij iets in zn msn naam heeft staan. (:

bedankt voor snelle reacties en de tips! Die laatste is een goede ! :d

ik heb een keer bij een jongen gedaan die gitaar speelde, dat ik ook heel erg geïntresseerd was in gitaar spelen en dat ik wilde weten wat voor gitaar ik moest kopen etc. We hebben uiteindelijk een keer afgesproken en toen bleef hij maar doorlullen over die gitaar -.-’ ik had echt zoiets van, hou je bek en zoen me. En dat nog niet eens hè. Haha, dus mijn tip is om wel jézelf te blijven anders krijg je daar later waarschijnlijk spijt van. dus smoesjes zijn oké, zolang het maar geen leugen wordt die zijn eigen leven gaat leiden…

Volgens mij praten jongens wel vaak over muziek dus mss gewoon daarover praten?! Of anders gewoon school/leraren (Als je op dezelfde school zit). Of gewoon of hij nog iets heeft gedaan/gaat doen…

Succes ! Hopelijk heb je hier iets aan, ik ben er zelf ook neit al te best in =P
Xxx

jaaaa hier heb ik zeker wat aan, bedankt! ik laat het wel horen als het gelukt is (:

xxxx

heb je dan ook een smoesje voor ons/mij??

laatmaar.