Hoe begin je een gesprek met een jongen die je nog nooit van je leven hebt gezien? Ik heb namelijk zitten denken, als ik in de vakantie naar het strand ga, wil ik wat rond gaan lopen en wat met jongens kletsen, misschien scoor ik dan… Maar HOE begin je een gesprek met een wildvreemde jongen, en waar heb je het dan over? HEELP!!
heee, kom je hier vaker??
heee, weet je of er hier nog leuke feestjes zijn?
hee, welke camping zit je.
etc etc
Dat moet vanzelf gaan.
Je kan nu wel van alles gaan bedenken voor als je iemand tegenkomt, maar je kan beter gewoon spontaan een gesprek beginnen.
En anders iets vragen of hij ook op de camping staat, of in een hotel zit, met wie hij op vakantie is, hoe hij heet, of hij hier vaker is geweest, waar hij woont…
Dat ligt heel erg aan de situatie denk ik. Je kunt ingaan op iets waar ze mee bezig zijn.
Slecht dit, maar wat ik vaak doe is eerst het gesprek een beetje afluisteren en er dan in vallen en vrolijk mee gaan praten.
Gwn hey, zeggen hgh?
en dan komt t vanzelf
per ongeluk over een steen of iets vallen recht voor zn neus! haha, nee grapje! Waardeloos! Maar je kunt misschien de weg vragen naar iets, (ook al hoef je daar niet naartoe) en als hij het uit heeft gelegd zeggen dat je het niet helemaal begrijpt en hem vragen mee te lopen, als jullie aan het lopen zijn kun je hem verschillende vragen stellen zoals waar woon je ergens of waar is je camping. Nog een leuke tip misschien: vraag de weg naar een stille plek, op het strand ofzo waar weinig mensen zijn. Misschine ziet hij je wel zitten en scoort hij jou!
Moet je het natuurlijk wel aan een leuke jongen vragen en iets leuks/sexy aantrekken en leuk opmaken, meer kans!
Veel succes!
het lijkt zooo makkelijk, maar als ik dan eenmaal begin ga ik ZOO hard falen… Dan ga ik weer heuul onduidelijk praten, ik zie het al voor me h-h-h-hoi hummelhummelhummel WHAA en dan wordt ik KNALrood ;o
Even een voorbeeldje van in een gesprek vallen:
Jongen: Pfff, wat een vaag gedoe hier, dat gaat bij ons allemaal heel anders. (En nog wat gebral)
Ik, aantikken: Waar kom je vandaan dan?
Begin gesprek. Resultaat: Kan ik je een drankje aanbieden? (Hell yes)
Gewoon lekker spontaan en open doen. Beetje tegen hun mening in gaan (werkt gegarandeerd)
Oh btw!
Weet wel met wie je gaat lopen en praten!
Als je er geen goed gevoel bij hebt, niet doen!
Neem een vriendin mee die goed is met jongens. MAAR, let er dan wel op dat zij het gesprek niet volledig overneemt en jij er hulpeloos bij staat. Praat lekker enthousiast mee.
hahahha! Ja!! heb ik precies hetzelfde maar het is wel belangrijk dat je gewoon jezelf bent. Hij moet je leuk gaan vinden om wie je bent en niet om wie je probeert te zijn. En wie weet vind hij dat gestotter wel grappig of lief of is hij zelf net zo, je weet maar nooit!
Waarom ben ik grappig?
;x
een vriendin kan niet mee, het is gewoon vakantie met mijn ouders en broer… Maar als zij dan liggen te liggen sneak ik er ff uit, dan kan ik eindelijk eens praten met een jongen…
~
Even oefenen:
ik: Hoi
hij: hey
ik: wat ben je mooi bruin
hij: dankje
ik: woon je hier op Texel?
hij: nee, ben op vakantie
ik: leuk, ik ook! Kom je vaker?
hij: nee, eerste keer
ik: ik kom hier elk jaar, altijd leuk!
hij: ok…
ik: euhhhhhhhhhhhhhhhhhhh -bloosbloos-
ok wat dan?
haha, misschien komt hij daar wel elke week en woont die daar! Geintje, :l.
Ik kan je echt niet meer helpen, volgens mij vinden mensen mijn advies waardeloos. ;x
alhoewel… je kan er ook gewoon bij gaan liggen en misschien gaat hij wel verder met het gesprek?
^ Als hij echt leuk is kijkt hij je nu schattig aan en houdt het gesprek op gang(:
en wat als hij niet leuk is? Hoe moet je dan afkappen?
Ha, idee: Zoek eerst een vakantievriendin! Is altijd heel makkelijk om dan met anderen in contact te komen, misschien kent zij al wat mensen en word je voorgesteld. Handig!
Dus: Meisje ontmoeten+“vrienden worden”+voorgesteld aan haar groep+groep bevat leuke jongen= vakantievriendje.
O yeah!
Gewoon zeggen: Hé, leuk je gesproken te hebben, maar ik moet er weer vandoor. Fijne middag verder!
Weetje thewildgirl, jij bent ook grappig.