Praten met boys.

Met uitaan of eigenlijk gewoon overal haha, merk ik dat jongens veel meer met mijn vriendinnen praten. Het lijkt wel of ik niks nuttigs heb te zeggen of gewoon helemaal niet interessant bent. Ik hoor vaak dat mensen mij spontaan vinden en vind het ook niet eng om met jongens te praten maar toch vragen ze altijd veel meer aan mijn vriendinnen en terwijl ik ook wel gewoon lekker wilt kletsen. Maar het lukt me gewoon niet meer of zo haha. Pas in de kroeg gewoon mensen die we kennen beginnen ze vaak gesprekken met me vriendin. Ook stappen ze op mijn vriendinnen veel vaker af, kan dat aan mijn uitstraling liggen?

Probeer ook veel te lachen en er niet op te letten, maar eigenlijk helpt het allemaal niet echt. Het is niet zo dat ik altijd die aandacht wil, maar het zou leuk zijn als ik ook eens aandacht kreeg ook al is zij er bij, dat ze ook eens met mij praten, dat ze ook eens op mij afstappen…

Hebben sommige hier ook wel eens last van? Wil graag weten wat ik hier aan kan doen!

Zou het kunnen dat je tijdens het uitgaan misschien een beetje aan je vriendinnen plakt, en vooral met hen praat? Dan kan het namelijk zo zijn dat ZIJ niet durven om op je af te stappen, omdat ze je een beetje gesloten vinden :wink:
Je kan ook proberen om gewoon een praatje te gaan maken met de jongen die op een van je vriendinnen is afgestapt, wie weet is het een leuke jongen :wink:

Succes!

Dat is wel een goede ja! Gewoon mee praten met die jongen waar me vriendin mee praat haha. Maar zoals met zaterdag waren we naar een disco en dan sta ik ook wel eens gewoon even iets van ze af te dansen en te lachen;p

Niet mee praten met de jongen waar je vriendin mee praat haha, ik zou daar niet op zitten te wachten. Het kan wel eventjes, maar het ligt heel erg aan de situatie en of die spontaan komt. Misschien straal je niet uit dat je ervoor open staat?

Hmm maar hoe kan ik dat wel uitstralen haha!

Oogcontact maken met die jongens? Volgens mij laat je zo wel zien dat je ervoor openstaat.
Soms merk je al aan bepaalde jongens dat ze wel naar jullie willen komen, als ze bv plots naast jullie staan. Als je dan oogcontact maakt en vriendelijk lacht, zal dat hen wel de moed geven om naar jou te komen :slightly_smiling_face:

Waarom afwachten? Je kunt ook zelf op mensen afstappen, we leven niet meer in de 18e eeuw.

Herkenbaar!!! Aan deze tips heb ik ook wel wat

Op iemand af stappen doe ik ook welles, maar het gaat mij er meer om dan ik het idee heb dat ze liever met mn vriendin praten. En ze stappen ook meer op mn vriendin af zegmaar wat kan ik daar aan doen?

Waar praten jullie altijd over als je iemand aanspreekt? Bij mij valt hetaltijd stil :frowning_face:

Jaa dat is ook lastig, vaak heb ik het over waar ze nog meer uitgaan, van wat voor muziek ze gebruiken, of ze hier vaak komen en wanneer ze weer hier komen enzoo.

Ik heb echt precies het zelfde, heb altijd het gevoel dat ze mijn vriendin leuker vinden als mij en dat is denk ik ook zo

Precies dit.
Probeer ook gewoon om me heen te kijekn, me mooi te maken, positief te zijn maar eigenlijk helpt het allemaal niet echt. Wil echt heel graag weten wat je eraan kan doen. Het gaat er niet perse om dat ik altijd aandacht wilt maar het zou wel leuk zijn als ik dat eens kreeg als zij er bij is ;x

-

Ik ben ook altijd het buitenbeentje, elke jongen praat met mn vriendinnen, alleen ik ben ontzettend verlegen en zeg niks, waardoor jongens ook niet op mij afstappen.

Iemand tipss(:

Ik zou er niet te veel waarde aan hechten en het gewoon naar je zin hebben. Misschien stappen ze dan op je af. Kan namelijk zijn dat je uitstraalt dat je aandacht wilt en dat werkt averechts.

Jaa idd. wel een goede! Al vind ik dat wel eens moeilijk om er niet aan te denken :x