praten erover

Ik praat er met sommige vriendinnen wel over :wink:
maar niet met iedereen, het ligt er ook aan hoe ver ze zelf al zijn / hoe seksistisch / hoe snel ze iets doorvertellen ed.
maar ik treed nooit in details, dat is tussen mijn vriend & mij.

ik praat er ook gewoon in geuren kleuren over oke het is wel prive maar als het onderwerp sex is en iedereen vertelt wat okal ken ik ze niet ga ik gewoon ook alles vertelle het is toch menselijk

Tuurlijk praat ik er wel over, ik bedoel… Het is toch wel een onderwerp waar je veel mee bezig bent.
Ik treed nooit in details, dat vind ik te persoonlijk, maar met vriendinnen praat ik zeker over seks.
Het is doodnormaal om seks te hebben, dus waarom zou het awkward moeten zijn om er over te praten?

ik praat nooit met ze over ’ met jezelf seks hebben ’ maar wel over met jongens

Ik praat er niet met vrienden of vriendinnen over, omdat ik hier gewoon geen behoefte aan heb. Als ik nou merk dat ik er met een vriendin heel goed over kan praten en dat zij bijvoorbeeld graag haar verhaal kwijt wil (als ze ergens mee zit of zo) dan wil ik best luisteren. Ik schaam me er niet voor om het over seks te hebben, maar het komt bij mij bijna nooit voor in een gesprek of zo.

Met sommige vriendinnen praat ik er over, maar dan niet in elk klein detail, dat willen ze niet weten en dat gaat ze ook niets aan.

Ik maak wel eens een grapje enzo, maar dan word ik aangekeken alsof het de raarste zaak van de wereld is. Grow up !

Ik praat er wel over met mijn beste vrienden, maar ze hoeven natuurlijk niet alle details te weten. En als ik dronken ben, durf ik er blijkbaar wel wat meer uit te flappen tegen iedereen :’)

ik heb 1 vriendin waar ik alles mee kan bespreken en die zelf ook al een seksleven heeft, dus soms is het wellis leuk om het erover te hebben.
verder praat ik er niet echt met iemand over.