praten erover

praten jullie over je seksleven en dingen die je meemaakt met vrienden/vriendinnen? want ik ken bv een meisje die het nog tegen een wild vreemde in geuren en kleuren uit zou leggen, maar ik kan het ook wel begrijpen als je t gewoon voor jezelf wilt houden. Alhoewel ik zelf t af en toe ook wel ff kwijt moet haha
en hoe zit dat bij jullie?

Whaha, ik heb nog geen seksleven.
Maar als ik die had, zou ik niet tegen iedereen vertellen wat er is gebeurd, dat hou ik wel voor mezelf!
En ik zou ook niet die van mijn vriendinnen willen weten, dat boeit mij echt niet xD

Ik praat er wel over, maar sommigen dingen houd ik voor me zelf. Ik praat er over met vriendinnen, sommige klasgenoten, en mn 2lingbroer.

Ik praat er gewoon met mijn vrienden over :]

Ik hou het voor mezelf
Ik had weleens met m’n beste vriendin erover gepraat, maar zij wou het niet horen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Praat er niet met men vriendinnen over. Ze zijn zelf zover nog niet dus vind ik het raar om er met hun over te praten zowiezo houd ik het liever voor mezelf of praat ik hier op het forum erover

Mijn vriendinnen hebben nog geen seksleven, dus neen, ik praat er niet met hun over. :slightly_smiling_face:

De mijne ook niet, maar af en toe vragen ze wel eens wat over wat ze gehoord hebben. Zoals wat ‘op zijn hondjes’ nou inhoud en wat ik daar van vind, en dan geef ik daar gewoon antwoord op.

Ik praat niet over mijn seksleven.
Heel af en toe heel kort wat met mijn beste vriendin. Maar dat is eigenlijk zelden.
Dan heb ik nog een vriendinnetje waarbij ik niets hoef te zeggen of zij weet genoeg en andersom.
En dan nog een ander vriendinnetje die heel ‘oversext’ is om het zomaar te zeggen. Denkt gelijk aan de ‘vieze’ dingen, denkt altijd door en loopt altijd te giechelen daarover.
Dus nee, heb geen behoefte om daarover te spreken :stuck_out_tongue:

ik praat wel eens over sex met vriendinnen =) maar dan meer als een extreme plek ofzo en niet in details =P maar dat gebeurt niet vaak

Ik praat er wel over, alleen ik treed niet in detail. Ze hoeven niet te weten welk standje en in welke volgorde enzo. Dat is gewoon niet interessant voor hen.

Met de ene vriend(in) kan je makkelijker erover praten dan met de ander. Het verschilt per persoon of hij/zij er open voor staat. Als jij er graag over wil praten, dan tast je dat gewoon af wie er oren naar heeft. Je bent natuurlijk niet verplicht erover te praten.

Wat wel handig is, om met je partner over sex te kunnen praten. Wat vind je wel of niet lekker, hoe moet hij/zij je verwennen enzo. Daarmee krijg je een veel beter en vertrouwder sexleven :slightly_smiling_face:

-x-

ik heb ook -nog- geen seksleven xD ,
maar ik zou het niet tegen me vriendinnen vertellen ;
i mean , dat van hun zou ik ook niet aan willen horen .

k ben best wel open over die dingen en de vriendinnen die dat ook zijn daar heb ik het gewoon ook uitgebreid mee over

Ik kan er opzich best wel met vriendinnen over praten maar het verschilt inderdaad wel met wie. Heb bijv. een vriendin van bijna 18 en die heeft nog nooit gekust, en een ander was al na 3 weken met een jongen het bed in gedoken xD dusja ligt er echt aan wie, maar met mn beste vriendin gaat het vrij gemakkelijk :slightly_smiling_face: en hier op het forum ook gewoon natuurlijk.

haha met 1 meisje kan ik het er best open over hebben :stuck_out_tongue:
maar heb toch meer iets dat het iets is tussen mij en mijn vriend, dus hoeft de rest niet te weten xD

denk ook niet dat iemand dat echt wilt weten. Een vriendin van me verteld me ook veel over haar priveleven… en moet zeggen dat ik dat niet allemaal hoef te weten xD

Ligt eraan wat je doet en met wie
als ik een onenight stand zou hebben, zou ik dat best zeggen tegen mijn beste vrienden
maar als ik een vriend zou hebben, zou ik details toch voor me houden denk ik